غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در هفته انتظامی در غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی،مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در بقعه مبارکه امامزاده اسماعیل (ع) شهریار برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور سردار"عزیزی" فرمانده انتظامی غرب استان تهران، فاتحی نژاد فرماندار، روسای آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه ناحیه شهریار، کارکنان انتظامی و عموم شهروندان، در بقعه مبارکه امامزاده اسماعیل"ع" شهریار برگزار شد.

حاضران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام برای شادی ارواح پاک شهداء، فاتحه قرائت و مزار آنان را غبارروبی و عطرافشانی و با اهدای گل به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کردند.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در هفته انتظامی در غرب استان تهران

شهداء سرمایه های ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده انتظامی استان، در دیدار با خانواده شهید " رضا ذوالقدری" گفت : شهیدان نماد صبر و استقامت و سرمایه های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
در راستای تجلیل از مقام شامخ شهداء و به مناسبت هفته انتظامی ، سردار "عزیزی" به همراه جمعی از فرماندهان با خانواده شهید "رضا ذوالقدری" دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این دیدار گفت: شهیدان نماد صبر و استقامت و سرمایه های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسیدن به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر وظیفه ای مهم است.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در هفته انتظامی در غرب استان تهران

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدا یک وظیفه و تکلیف است زیرا این خانواده‌ها ایثارگرانه در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌، و دشواری‌های زیادی را تحمل کرده‌اند.

اجرای طرح های ارتقای امنیت محله محور در غرب استان تهران با رویکرد کلانتری ها و با همکاری افراد معتمد محله

فرمانده انتظامی غرب استان تهران پیشتر در گفت وگو با خبرنگاران رسانه ها افزود: طرح های ارتقای امنیت محله محور در غرب استان تهران با رویکرد کلانتری ها و با همکاری افراد معتمد محله اجراء شده است که در این راستا ۵۴ درصد افزایش کشف موادمخدر،۲۰ درصد افزایش دستگیری عاملان توزیع موادمخدر و ۱۳ درصد افزایش انهدام باند قاچاق موادمخدر را شاهد بودیم.

سردار عزیزی با اعلام اینکه در غرب استان تهران تراکم جمعیتی آن در هر کیلومتر یک هزار و ۵۷۰ نفر ساکن هستند، گفت: در شهرستان بهارستان و شهرستان قدس تراکم جمعیت در هر کیلومتر ۸هزار نفر است و همچنین ۳۰ درصد جغرافیای استان تهران متعلق به غرب استان تهران می باشد که نشان از اهمیت بالای استان در خصوص مسائل انتظامی بوده و بایستی توجه ویژه ای به این منطقه شود.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه سرقت خودرو و محتویات خودرو از اولویت های پلیس غرب استان تهرن است، بیان دشت: ۹۶ درصد جرائم در شهرستان های غرب استان تهران جرم سرقت است و بیشتر سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می شود که طرح آرامش در غرب استان تهران با هدف جمع آوری معتادان متجاهر در حال اجرا می باشد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ۸ هزار معتاد متجاهر در غرب استان تهران وجود دارد که ۶ هزار از آنها جمع آوری شده است، تشریح کرد: در صورت همکاری سایر ادارات متولی در جمع آوری معتادان متجاهر در کمتر از سه روز پلیس آمادگی جمع آوری و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد را دارد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در سال جاری یک میلیون و ۳۸۱ هزار و ۵۵۴ تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ داشتیم که از این تعداد ۵۲۶ هزار تماس منجر به عملیات پلیسی شده است که این آمار نشان دهنده افزایش ۱۱ درصدی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بوده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: در سال جاری ۱۹ هزار و ۲۳۹ مورد تصادف خسارتی و ۵ هزار و ۴۵۹ تصادف جرحی در شهرستان های غرب استان تهران به وقوع پیوسته و همچنین تصادفات فوتی در سال جاری ۲۷ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه ۸۰۰ طرح در شهرستان های غرب استان تهران اجراء شده از افزایش ۴ درصدی طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در غرب استان تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری ۵ تن و ۷۶۱ کیلوگرم موادمخدر کشف شده، که ۵۶ درصد افزایش کشف موادمخدر و ۷ هزار و ۸۰۷ نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر شده که ۳۱ درصد افزایش دستگیری و جمع آوری معتادان ۱۰ درصد افزایش را داشته است.

همزمان با آغاز هفته انتظامی،فرماندهی و نیروهای فراجا با امام راحل تجدید بیعت کردند

فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان ، افسران ، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور همزمان با آغاز هفته انتظامی (فراجا) با آرمان‌های والای امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از حرم امام خمینی (ره) ، سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان ، افسران ارشد ، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور روز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته فراجا ضمن حضور در مرقد امام راحل، با آرمان‌های والای ایشان و شهدای انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

در این مراسم شرکت کنندگان با اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

غبارروبی مزار شهدا از برنامه های امروز فرماندهی و نیروهای فراجا خواهد بود.

سخنگوی فراجا ، هفته انتظامی را امسال از پنج شنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و پایان آن را چهارشنبه نوزدهم مهرماه اعلام کرد.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس تصریح کرد: شعار امسال هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha