۸۵ دستگاه آمبولانس فرسوده اورژانس اصفهان نیاز به بازسازی دارد

اصفهان-ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی اورژانس استان اصفهان گفت: در زمان حاضر ۸۵ دستگاه آمبولانس فرسوده در پایگاه‌های اورژانس استان نیاز به بازسازی دارد که در این زمینه نیازمند مشارکت خیران و صنایع بزرگ منطقه هستیم.

به گزارش ایرنا، روابط‌ عمومی اورژانس استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از فرهاد حیدری افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۹ دستگاه آمبولانس بازسازی شده به پایگاه‌های اورژانس پیش‌ بیمارستانی اصفهان تحویل داده شده است.

وی افزود: از این تعداد سه دستگاه آمبولانس با منابع مالی دولتی و ۶ دستگاه با حمایت خیرین و مجتمع فولادمبارکه بازسازی شد و به چرخه عملیات امدادرسانی به بیماران و مصدومان بازگشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان افزود: همچنین اکنون هفت دستگاه آمبولانس فرسوده دیگر در حال بازسازی است.

حیدری به غیرفعال شدن برخی از پایگاه‌های اورژانس بدلیل مشکلات ناوگان آمبولانس اشاره و بیان کرد: هر آمبولانس،ماهیانه به بیش از ۳۰۰ ماموریت امدادرسانی اعزام می شود که بازسازی و بازگشت آن به چرخه امدادرسانی، فعال‌سازی پایگاه‌های امدادی و بهبود کیفیت ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را بدنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با ۱۶۱ پایگاه امدادی، از ابتدای امسال به بیش از ۱۶۰ هزار ماموریت اورژانسی، امدادرسانی کرده است.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در زمان حاضر از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha