۶۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات ذخیره نمک آزاد راه ساوه - تهران تخصیص یافته است

ساوه - ایرنا - رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای ساوه گفت: برای احداث سوله ذخیره نمک به منظور رفع این نیاز آزاد راه ساوه - تهران در زمستان ۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

«رضا غفرانی»روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی در ساخت سوله دپوی نمک و ماشین آلات راهداری این شهرستان اظهار کرد: این سوله با ۶۰ میلیارد ریال در فضایی به متراژ یک هزار متر مربع در حال احداث است.

وی افزود: این سوله طول ۵۰ متر، عرض ۲۰ و ارتفاع ۱۲ متر در پایان آذر ماه به بهره برداری می رسد که با این اقدام مشکل دپوی نمک و نگهداری و اسکان ماشین آلات آزاد راه ساوه تهران رفع خواهد شد.

غفرانی از تهیه، حمل و ذخیره سازی یک هزار و ۴۰۰ تن شن، ماسه و نمک برای فصل سرد سال خبر داد و گفت: یک هزار تن شن و ماسه و ۴۰۰ تن نمک برای بازنگه داشتن محورهای برفگیر و کوهستانی شهرستان در سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی چهار راهدارخانه در حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه برای ایام سرد سال به ویژه فصل زمستان، افزود: ۴۰ نفر نیروی انسانی با توان ۲۷ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در این ایام مشغول بکار خواهند شد.

۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۳۰ کیلومتر بزرگراه،‌ ۱۱۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۰کیلومتر راه فرعی و ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی در ساوه وجود داشته و این شهرستان در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب و غرب به مرکز ایران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha