صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در قشم برگزار شد

قشم - ایرنا - صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در قشم به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا صبح امروز(شنبه) با حضور مسوولان در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان مرزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم دقایقی قبل با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه، محمد محمدحسینی فرماندار، مرتضی فیروزی رییس دادگستری، امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل‌ سنت و سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا فرمانده سپاه قشم در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم در این مراسم گفت: هدف از برگزاری برنامه های هفته فراجا در این شهرستان مرزی اهمیت دادن به مولفه امنیت و توجه به دستاوردهای مربوط به این حوزه است.

سرهنگ مهراب کاظمی توضیح داد: امنیت فعلی در این جزیره، استان هرمزگان و کشور نتیجه تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی و همدلی و افزایش تعامل بین نیروهای مسلح است.

همچنین در پایان این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته فراجا برگزار شد، از خانواده های شهدا، بازنشستگان و پیشکسوتان فراجا، کارکنان و سربازان نمونه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، هفته فراجا همه ساله در اواسط مهرماه برگزار می شود.

۱۳ مهر در تقویم رسمی کشورمان به نام روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته گرامیداشت فراجا نامگذاری شده و شعار این هفته "شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار" است.

جزیره قشم با وسعت یک‌ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha