فرمانده انتظامی شهرستان قشم از ایرنا بازدید کرد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم امروز (چهارشنبه) در آستانه فرارسیدن هفته فراجا با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با مسوول این دفتر دیدار و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مهراب کاظمی در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت ایفای نقش رسانه ها در ارتقای احساس امنیت و آرامش در جامعه بر ضرورت اطلاع رسانی بموقع و صحیح از رویدادها در این شهرستان مرزی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم و هیات همراه در جریان این بازدید ضمن تشریح برنامه های هفته فراجا در این جزیره با نحوه تهیه، تولید و انتشار خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی آشنا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از ایرنا بازدید کرد

مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر قشم نیز در این دیدار با تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: یکی از نیازهای و خواسته های اساسی انسانها در طول تاریخ بشریت، احساس امنیت و آرامش خاطر بوده است و سبز پوشان همیشه بیدار فراجا مهترین ارکان و پایه های برقراری امنیت در جامعه و این جزیره هستند.

فرهاد شرف پور اضافه کرد: ماموریت های متنوع و گسترده فراجا از مرزبانی تا مرزداری، ایجاد فضای امن رفت و آمد در جاده ها و شهرها و برقراری امنیت در این شهرستان مرزی، همه و همه با دستان توانمند و همت والای مردان و زنان مومن، متعهد و ولایت مداری انجام می شود که با تلاش و کوشش، ایثار و شهادت، امنیت، آسایش و آرامش را به ما هدیه می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از ایرنا بازدید کرد

به گزارش ایرنا، هفته فراجا همه ساله در اواسط مهرماه برگزار می شود.

۱۳ مهر در تقویم رسمی کشورمان به نام روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته گرامیداشت فراجا نامگذاری شده و شعار این هفته "شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار" است.

جزیره قشم با وسعت یک‌ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha