استاندار خراسان‌شمالی: اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را مایوس کرده است 

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: اقتدار و وحدت نیروهای مسلح موجب ناامیدی دشمنان انقلاب و خنثی سازی بسیاری از توطئه ها شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته انتظامی اظهار کرد: نیروهای مسلح با عزت و اقتدار در مقابل فتنه گران و آشوب گران ایستادند تا مردم احساس امنیت کنند.

وی افزود: فراجا، نیرویی مقتدر و مهربان است و این اقتدار و رافت، سبب محبوبیت پلیس در میان مردم شده است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه و مجازی سعی کردند بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کنند اما با هوشیاری مردم تمامی توطئه ها خنثی شده است.

استاندار خراسان‌شمالی: اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را مایوس کرده است 

پلیس، نیروی انقلابی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آیین گفت: حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر، همدلی و وحدت را به نمایش گذاشته و انقلاب اسلامی از نیروهای مکتبی و ولایی همچون پلیس برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری افزود: نیروهای مسلح در دفاع مقدس با خون خود از کشور حفاظت کردند و در زمانی که دشمنان با فتنه ها در تلاش برای آسیب به انقلاب بودند، با قدرت وارد میدان شدند.

وی پلیس را مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار کرد: خوشبختانه در استان شاهد امنیت پایدار و مطلوب هستیم و با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح هیچ گونه دغدغه ناامنی در این خطه از کشور وجود ندارد.

استاندار خراسان‌شمالی: اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را مایوس کرده است 

اجرای بیش از هزار برنامه در هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم در این آیین گفت: هفته انتظامی فرصتی برای خدمت رسانی مضاعف به مردم در راستای ایجاد امنیت پایدار است.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در استان شاهد امنیت پایدار هستیم و پلیس در تامین امنیت در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: در این هفته بیش از هزار برنامه برای رفع گرفتاری و مشکلات مردم در استان برنامه ریزی شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha