مازندرانی: تصمیم هیئت داوران ناعادلانه بود/ کبدی از این تصمیم ضرر می‌کند

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان با بیان اینکه در بیست و پنج ساله گذشته شاهد چنین اتفاقی که امروز در بازی ایران و هند افتاد را تجربه نکردم گفت: اتفاق امروز کل کبدی را متضرر می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی ایران پس از بازی ایران و هند در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: مسابقه بسیار سخت و رقابت بسیار سنگینی بود البته پیش بینی خودمان هم درباره این مسابقه همین بود.

وی افزود: کشور هند در رشته کبدی بسیار قدرتمند است و ستاره‌های بسیاری در اختیار دارد، هرچند بچه‌های ما هم بسیار قوی ظاهر شدند و به جز تعدادی که نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند، روند مبارزه بچه‌ها خوب بود.

سرمربی تیم ملی کبدی در ادامه با اشاره به توقف یک‌ساعته بازی اظهارداشت: اتفاقی که در یک دقیقه و نیم پایانی افتاد بسیار عجیب بود ضمن اینکه داورهای بسیار ضعیف عمل کردند و تصمیمی که گرفتند، بسیار ناعادلانه بود.

وی اضافه داد: هیئت داوران اگر همان امتیاز یک، یک که به هر دوتیم داده شده را اعمال می‌کردند، بهترین تصمیم‌گیری بود، اما با نفوذ هندی‌ها در سطح کبدی دنیا، شاهد این بودیم که تیم رقیب به زور رای خود را تحمیل کرد و با توجه به اینکه در یک دقیقه و نیم پایانی این تصمیم گرفته شد بر روی نتیجه بازی هم بسیار اثرگذاشت.

مازندرانی با نامطلوب خواندن توقف یک ساعته بازی عنوان کرد که این موضوع بچه‌ها را از جریان مسابقه خارج کرد، به طوری که در حمله آخر بچه‌های ما هم موفق نبودند.

وی با تاکید بر ناعادلانه خواندن تصمیم داوران گفت: این اتفاق در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد و روند مسابقه را کاملا تغییر داد. اینکه بیش از یک‌ساعت بازی را متوقف کنند و درنهایت شاهد این باشیم که هیات داوران هیچ قدرتی برای تصمیم‌گیری ندارند اتفاق خوشایندی نیست.

او در خصوص ادامه بازی پس از تصمیم ناعادلانه هیئت داوران اظهارداشت: گاهی اوقات تصمیم گرفتن بسیارکار سختی است، من چنین شرایطی را در بیست و پنج سال گذشته تجربه نکردم، با توجه به اینکه رییس فدراسیون کشورمان عباس اورسجی هم در کنار هیئت داوران حضور یافت و اعتراضش را اعلام کرد.

سرمربی تیم ملی کبدی گفت: به هرحال معتقدم این توقف یکساعته بازی امروز ایران و هند، کل کبدی را متضرر می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha