معاون هماهنگ کننده بسیج مطرح کرد، شکست سه طرح دشمن برای ناامن سازی کشور

همدان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:دشمنان نظام اسلامی در ۲ ماه گذشته سه طرح برای کشورمان پی ریزی کردند که نخست دین زدایی در ماه محرم بود اما با خروش مردم به ویژه جوانان با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسین معروفی روز شنبه در آیین توزیع جهیزیه نوعروسان همدان بیان کرد: برنامه آنها در حوزه اربعین هم با شکست مواجه شد و چهار میلیون زائر اباعبدالله الحسین راهی کربلا شدند و دل های مشتاق زیارت امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) غوغا کرد هر چند در صورت فراهم بودن زیر ساخت های عراق زائران بیشتری عازم حرم اهل بیت می شدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سومین نقشه دشمن برای ۲۵ شهریور امسال بود که مردم دست رد به سینه دشمن زده و هوشمندانه پای آبروی کشور ایستادند.

سردار معروفی گفت: نگاه سپاه در زمینه محرومیت زدایی سیاسی، قومی و مذهبی نیست بلکه نگاه جامع دارد.توزیع جهیزیه در بین نو عروسان به مثابه ناموس پرستی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: توزیع جهیزیه و محرومیت زدایی یک کار جهادی است و فعالیت جهاد زاییده دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت نبود صداقت نمی توان از خود عبور کرد ادامه داد: علت دیده شدن زیبایی محرومیت زدایی و توزیع جهیزیه این است که دنبال خودنمایی و دیده شدن نیستیم.

سردار معروفی افزود: به گفته مرحوم آیت الله بهجت محرومیت زدایی عبادت است مشروط به اینکه این کار با نگاه کرامت خانواده ها و نوکری و نه ترحم انجام شود.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با مردم تعریف می شود بنابراین باید برای این مردم و هوشمندی آنها جان را فدا کرد.

همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان ۸۰۰ سری جهیزیه نوعروسان این استان اهدایی مقام معظم رهبری بین آنها توزیع شد.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در شانزدهم مهرماه سالجاری برگزار می شود.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha