تساوی مس‌رفسنجان و استقلال در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، امروز شنبه در ورزشگاه زمین شماره ۲ شهدای صنعت مس رفسنجان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

قضاوت این بازی را حسن اکرمی با کمک‌های حمیدرضا افشون و حامد صفایی بر عهده دارند.

مس رفسنجان امروز در شرایطی روبروی استقلال قرار گرفته که در این فصل نتوانسته با ساکت الهامی نتایج محمد ربیعی را تکرار کند. مسی‌ها در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر رنگ پیروزی را ندیدند اما پس از تعطیلات توانستند آلومینیوم اراک را شکست دهند.

استقلال پس از حاشیه‌هایی که از ابتدای فصل پشت سر گذاشت با آشتی علی خطیر و جواد نکونام روزهای آرامی را دنبال می‌کند و امیدوار است با پیروزی در این بازی به صورت موقت صدر جدول را به نام خود سند بزند.

دقیقه ۴: علی عدنان مدافع چپ پای مس رفسنجان فرصت خوبی را برای شوتزنی پیدا کرد و سوت دیدنی این بازیکن به تور کنار دروازه استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۲۰: ارسال جعفر سلمانی از سمت چپ زمین با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و در حالی که همه منتظر گل مهاجم آبی‌ها بودند توپ با اختلاف ناچیزی به خارج رفت.

دقیقه ۲۱: صحنه مشکوکی در محوطه جریمه مس رفسنجان اتفاق افتاد که اعتراض اعضای تیم استقلال را به همراه داشت. در حالی که مهرداد محمدی بر اثر برخورد با میثم تیموری در محوطه جریمه نقش بر زمین شد داور دستور به ادامه بازی داد. جواد نکونام و بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند و اعتراض شدیدی به تصمیم داور انجام دادند.

دقیقه ۳۰: حرکت در عرض و شوت پای چپ مهرداد محمدی از بالای دروازه مس رفسنجان به خارج رفت.

دقیقه ۴۱: آرمان رمضانی بهترین فرصت را برای گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن با شیرجه به موقع داود نوشی‌صوفیانی دفع شد.

در حاشیه بازی

قبل از بازی شروع بازی مجور حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر شد.

حامد لک، گلر اول مس رفسنجان که بخاطر بیماری نتوانسته بود در تمرینات گروهی شرکت کند از فهرست هجده نفره این تیم خط خورد.

در دقیقه ۱۰ شوت مهرداد محمدی به به علی عدنان برخورد کرد و مصدومیت این مدافع عراقی را به همراه داشت.

ترکیب مس رفسنجان

داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، سجاد شهباززاده، لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال تهران

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha