سرمربی نساجی: بازیکنانم آماده بازی با ملوان هستند

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده دیدار با ملوان کردیم و با تمام توان رو در روی این تیم قرار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمهدی رحمتی شنبه شب در جمع خبرنگاران در خصوص بازی تیم‌های ملوان و نساجی در بندرانزلی اظهار کرد: در ۲ دیدار قبلی در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شدیم ولی مقابل الهلال متحمل شکست شدیم. بعد از این بازی با بازیکنان صحبت کردیم تا آماده دیدار مقابل ملوان شوند.

وی افزود: ملوان یک تیم ریشه‌دار، قدرتمند و پرطرفدار است که کادر فنی خوبی دارد و بازی مقابل این تیم آن هم در بندرانزلی بسیار مشکل است اما بازیکنان را آماده کردیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب و دلخواه را از این دیدار سخت کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بیان کرد: خوشبختانه در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا رو در روی ملوان قرار خواهیم گرفت و امیدوارم شرایط به گونه ای رقم زده شود تا بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

به گزارش ایرنا تیم‌های فوتبال ملوان و نساجی مازندران عصر یکشنبه در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انجام پنج مسابقه و کسب هفت امتیاز در رتبه هشتم و تیم فوتبال نساجی مازندران با انجام چهار مسابقه و کسب پنج امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha