فریاد شادی شیرازی‌ها در حمایت از پیروزی ملت مظلوم فلسطین+فیلم

شیراز-ایرنا-مردم کلانشهر شیراز شامگاه شنبه ۱۵ مهرماه همراه با دیگر نقاط ایران پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی را جش گرفتند.

به گزارش ایرنا،شهروندان شیرازی شامگاه شنبه با حضور در بلوار چمران این شهر پیروزی جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی را جشن گرفتند.

مردم شیراز با جشن و شادی حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان‌های قدس شریف و عملیات طوفان الاقصی برای اخراج رژیم صهیونیستی از منطقه اعلام کردند.

مرد و زن و پیر و جوان با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» را از اعماق وجود و با شادی از سر دادند و در کنار پرچم‌های رنگی فلسطین و ایران، حمایت و شادی خود را از مردم فلسطین فریاد زدند و اشعار حماسی را یکصدا تکرار کردند.

شادی شیرازی ها با آتش‌بازی و نورافشانی همراه بود.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند به طوری که در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha