۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85251016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار دستگاه خودرو عمومی در کردستان گازسوز شد

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای آغاز اجرای طرح رایگان گازسوز کردن خودرهای عمومی (مرداد ۱۳۹۹)، تا کنون فرآیند تبدیل ۶ هزار دستگاه خودرو در استان انجام شده است.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: هم اکنون هفت مرکز تبدیل خودروهای دوگانه سوز در استان فعال ‌است که سه مرکز آن در سنندج، ‌۲‌ مرکز در بیجار، یک مرکز ‌در قروه و یک مرکز هم در سقز به شهروندان ‌خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: با توجه به تداوم اجرای طرح ‌رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای ‌عمومی، صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند در سامانه ‌https://gcr.niopdc.ir‌ ‌ ثبت نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در راستای ‌تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ‌ایمنی و رعایت ‌معیارهای اداره استاندارد و تعامل با اداره استاندارد، وضعیت استاندارد ‌سازی ‌جایگاه های استان مطلوب است.

نوکانی به فعال بودن ۳۳۸ نازل در جایگاه های سی ان جی استان اشاره کرد و گفت: اندازه گیری و صحت تلمبه همه جایگاه ها انجام شده است و همه جایگاه ها گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت ‌کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب ارائه سوخت سی ان جی در ۵۴ جایگاه به ‌شهروندان، اضافه کرد: مصرف روزانه سی ان جی در استان ۴۹۰ هزار متر مکعب است ‌که با توجه به ظرفیت مصرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعبی سی ان جی در جایگاه های ‌استان، این میزان مصرف فقط ۴۰ درصد از ظرفیت ایجاده شده در این خصوص است. ‌

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان مزایای اقتصادی و زیست ‌محیطی استفاده از سوخت سی ان جی، یادآور شد: این شرکت از ایجاد جایگاه سی ان جی توسط ‌سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان استقبال می‌کند و فرآیند ارائه مجوز برای احداث آن ‌را تسهیل کرده است. ‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha