ژاپن خواستار خویشتنداری فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها شد

تهران- ایرنا - وزیر امورخارجه ژاپن درحالی که خواستار خویشتن داری فلسطین و رژیم صهیونیستی درباره عملیات طوفان الاقصی شد وعده داد ژاپن تلاش خواهد کرد تا آتش بس فوری انجام شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از کیودو، یوکو کامیکاوا وزیر امور خارجه ژاپن با محکوم کردن حملات حماس و کشته شدن غیرنظامیان خواستار خویشتن داری از دو طرف شد. وی همچنین افزود ژاپن تلاش خواهد کرد تا آتش بسی فوری برای توقف افزایش تنش ها صورت گیرد.

قرار است امروز شورای امنیت سازمان ملل متحد جلسه اضطراری غیرعلنی درباره حملات حماس برگزار کند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha