هفت طرح درمانی و کشاورزی شهرستان فسا آماده بهره‌برداری در سفر رئیس جمهور
عکس تزیینی است

شیراز-ایرنا-فرماندار ویژه فسا از آمادگی برای افتتاح هفت طرح بهداشتی و درمانی و کشاورزی در سفر رئیس جمهور به استان فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد صادق صفرپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این طرح‌ها شامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۸۴ تختخوابی امام حسین(ع) به ارزش یک هزار میلیاردتومان و بهره‌برداری از مرحله اول بزرگترین مرکز دیالیز شرق فارس با ۲۰ تخت دیالیز و با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان و با مشارکت خیرین و بنیاد علوی می‌شود.

صفرپور ادامه داد: افتتاح ساختمان مرکزی سلامتکده طب ایرانی بااعتبار ۲۸ میلیارد تومان، بهره‌برداری از ساختمان مرکزی معاونت بهداشت با اعتبار ۷۰میلیارد تومان و ۲پایگاه اورژانس ۱۱۵ با اعتبار پنج‌ میلیارد تومان و مشارکت خیرین در روستای فدشکویه و دشت خانگلی از دیگر طرح‌ها در این سفر هستند.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از بزرگترین مجموعه کشت گلخانه‌ایی شرق فارس با وسعت ۱۰ هکتار همراه با سورتینگ و سردخانه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰‌میلیارد تومان توسط بخش خصوصی نیز از طرح‌هایی است که در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه فسا با بیان اینکه ارزش فعلی این طرح ها برای ساخت و تجهیز و بهره برداری بیش از یک هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان است، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha