سئول: شهروندان کره جنوبی ساکن اسرائیل آسیب ندیده اند

تهران – ایرنا - وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز اعلام کرد که در حملات موشکی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به اسرائیل، از ۵۷۰ کره ای ساکن سرزمین های اشغالی تلفاتی گزارش نشده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یک مقام وزارت امورخارجه سئول اعلام کرده است تا صبح امروز تلفاتی از شهروندان کره جنوبی ساکن در سرزمین های اشغالی گزارش نشده است.

این وزارتخانه اعلام کرد: حدود ۵۷۰ کره ای در اسرائیل زندگی می کنند یا اقامت دارند. ۲۹۰ نفر از آنان در شهر بیت المقدس سکونت دارند.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه ای را با نام «توفان الاقصی» از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که که در عمر ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی سابقه نداشته، از طریق تونل، خشکی، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت به سرزمین های اشغالی صورت گرفته و تاکنون به هلاکت دستکم ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یک هزار و ۶۰۰ تن دیگر منجر شده است. اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha