۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85251249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگرانی تل‌آویو از گسترش جنگ به مناطق شمالی/ هیچ‌جا برای صهیونیست‌ها امن نیست + فیلم

تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی که روز گذشته از صهیونیست‌های ساکن جنوب و مرکز سرزمین‌های اشغالی خواسته بود تا نزدیک پناه‌گاه‌ها بمانند، اکنون از ساکنان مناطق شمالی نیز خواست پناه بگیرند و در مکان های امن مستقر شوند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، شورای محلی منطقه «جلیله علیا» در شمال سرزمین های اشغالی، از صهیونیست های مقیم این منطقه خواست تا نزدیک پناهگاه ها بمانند یا در پناهگاه ها مستقر شوند، زیرا ممکن است جبهه جنگ به مناطق شمالی نیز کشیده شود.

این روزنامه صهیونیستی همچنین به نقل از حزب الله لبنان، هدف از حمله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی را اعلام همبستگی با مقاومت فلسطین اعلام کرد.

براساس این گزارش، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیچ کدام از نظامیان صهیونیست در حمله حزب الله لبنان کشته نشده اند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با اشاره به توقف حملات موشکی حماس به سرزمین های اشغالی برای مدت کوتاهی، از به صدا درآمدن مجدد آژیر خطر در شهر «تکوما» به خاطر نفوذ پهپادی حماس به منطقه خبر داد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اسامی ۲۶ نفر از نظامیان خود را که در حمله حماس به جنوب سرزمین های اشغالی، به هلاکت رسیده اند، منتشر کرد.

همچنین، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اعلام هدف قرار دادن خانه مسئول اطلاعات حماس در نوار غزه، از تداوم حملات هوایی به این منطقه خبر داد.

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پنج نیروی مقاومت فلسطین را در ساحل «زیکیم» در سرزمین های اشغالی هدف قرار داده است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» به نقل از وزارت بهداشت حماس، از شهادت ۲۵۶ فلسطینی و زخمی شدن هزار و ۷۸۸ نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند، عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفت، تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است. اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha