جشن وصال ۵۰۰ زوج کرمانشاهی برگزار شد

کرمانشاه - ایرنا - آیین جشن وصال و اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالا به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال، به زوج‌های جوان کرمانشاهی روز یکشنبه در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کرمانشاه با دعوت زوج های جوان به سازگاری و خواندن کتابهای «جنگ علیه خانواده» نوشته گاردنر و کتابهای شهید مطهری در خصوص ازدواج و خانواده، اظهار کرد: زوجین جوان باید بدانند در سایه سازش و مدارا می توانند برای زندگی خود آرامش و خوشبختی به ارمغان آورند.

محمدطیب صحرایی با اشاره به اینکه دشمنان در یک فضای تبلیغی سنگین سعی می کنند شان و منزلت خانواده را زیر سوال ببرند، افزود: بیشتر سلبریتی های غربی تعداد زیادی فرزند دارند اما آنها در شبکه های ماهواره ای فرزندان و جوانان ما را از فرزندآوری منع می کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هم در این مراسم بر ترویج ازدواج آسان در جامعه و رفع موانع پیش روی جوانان تاکید کرد و گفت: سپاه در ترویج ازدواج با تهیه جهیزیه و توزیع آن بین زوج های نیازمند، همیشه پای کار بوده است.

سردار بهمن ریحانی آسان کردن ازدواج را یکی از وظایف حاکمان در نظام اسلامی دانست و افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در بخش های مختلفی چون خانه سازی و راه سازی و در جهت محرومیت زدایی از اقشار مختلف جامعه آمادگی کامل دارد.

در این مراسم آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، خطبه عقد یک زوج جوان را جاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha