۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85251539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشته شدن ۱۵ صهیونیست در جنوب عسقلان + فیلم

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85251539
کشته شدن ۱۵ صهیونیست در جنوب عسقلان + فیلم

تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) از کشته شدن ۱۵ صهیونیست در شهر عسقلان در جنوب سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، در عملیات نفوذ مبارزان فلسطینی به منطقه مفکیم در جنوب عسقلان ۱۵صهیونیست کشته شدند.

پیش از این، درگیری شدیدی در جاده ارتباطی میان عسقلان و اسدود میان مبارزان فلسطینی و پلیس رژیم صهیونیستی رخ داده بود.

در همین حال هم شبکه ۱۳ به نقل از یک مقام اسرائیلی اعلام کرد که “شاهد یک شکست اطلاعاتی خطرناک هستیم و برآوردها حکایت از تداوم جنگ تا چند هفته دارد.”

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۵۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۸۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

این عملیات با پیوستن رزمندگان جنبش جهاد اسلامی، وارد دومین روز خود شده و با شدت تمام ادامه دارد.

عملیات طوفان الاقصی آنقدر برای صهیونیست ها سهمگین بوده که روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرده که حداقل ۷۵۰ اسرائیلی نیز طی آن مفقود شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha