۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85251577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه  فرهنگ وقف را با ابزارهای نوین در لایه های جامعه ترویج دهد

کرج – ایرنا – رییس بسیج رسانه استان البرز گفت: امروز می بایست اصحاب رسانه، فرهنگ وقف را با اطلاع رسانی درست و با ابزارهای نوین در لایه های جامعه ترویج دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار«سید محمدرضا موسوی زاده» روز یکشنبه در همایش وقف و رسانه که در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، وقف را به عنوان تزکیه عملی دانست و افزود: مفاهیمی که اصالت آن رزمایش تزکیه نفس است نیاز به ابزارهای مختلف دارد.

وی اظهار کرد: سابقه تولید کیفی برای هدایت کمیت ها را در طول بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم به خصوص در دفاع مقدس که کیفیت هایی مثل شهیدان همت و کلهر کمیت ها را دور خود جمع کردند و اثر خود را در جبهه ها گذاشتند.

رییس بسیج رسانه استان البرز گفت: ما باید از گنجینه دفاع مقدس برای آگاهی بخشی بهتر در جامعه کنونی بهره ببریم زیرا یکی از صدماتی که بر رسانه وارد شده این است که امروز رسانه در جلوه گرفتار شده و به دنبال محتوا نمی رود .

موسوی زاده افزود: در رسانه های استان البرز با توجه به توانمندی ها می توان وقف را به یک رویه اثر بخش تبدیل کرد و آثار خبری مناسبی در این حوزه تولید و منشتر نمود.

وی تصریح کرد: وقف بسیاری از معضلات به خصوص در مسایل اقتصادی را جواب می دهد لذا رسانه به عنوان یکی از ابزارهای افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه امروز در همه موضوعات به خصوص موضوع وقف می تواند اثر و نقش داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha