۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85251606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: بازارچه‌های دائمی «از مزرعه تا سفره» در نقاط مختلف همدان راه‌اندازی شود

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ایجاد بازارچه‌های دائمی و زنجیره‌ای "از مزرعه تا سفره" در راستای دسترسی راحت مردم به مایحتاج عمومی با نرخ مناسب باید در سطح شهرهای مختلف این استان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز یکشنبه در مراسم گشایش بازارچه دائمی از "مزرعه تا سفره" تعاونی روستایی واقع در شهرک مدنی همدان اظهار داشت: از ابتدای حضورم در استانداری همدان تاکید بر ایجاد ۶۵ مرکز عرضه مستقیم میوه، تره بار، کالا و اجناس در سطح شهرستان‌های این استان داشتم.

وی اضافه کرد: در ایام پایانی هر سال شاهد ایجاد چنین مراکزی هستیم اما نگاه ما باید در ایجاد این فروشگاه‌ها دائمی باشد و بتوانیم در هر نقطه که اداره اوقاف و امور خیریه و شهرداری زمین در اختیار قرار بدهد، این طرح را اجرا کنیم.

قاسمی فرزاد هدف از راه‌اندازی این فروشگاه‌های دائمی را تعادل بخشی در قیمت و عرضه مستقیم کالا و اجناس ضروری به مردم و حمایت از تولید و مصرف کننده دانست.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه مستقیم کالا و اجناس در قالب طرح "از مزرعه تا سفره" باید در اقصی نقاط شهرها ایجاد شود و تعادل لازم در همه مناطق را داشته باشیم.

استاندار همدان: بازارچه‌های دائمی «از مزرعه تا سفره» در استان هدفگذاری شود

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: این بنیاد در کشور قدمت ۷۰ ساله دارد و هدف ما اشتغال زندانیان در دوران محکومیت است.

رحیم مطهرنژاد افزود: سالانه بیش از ۸۰ هزار زندانی در ۲۰۰ رشته فنی حرفه‌ای با کمک سازمان فنی حرفه‌ای و زندان‌ها آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و هم اکنون ۵۰ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر در سطح کشور داریم.

وی اضافه کرد: زندانی‌ها به اقتصاد ملی و مقاومتی کمک می‌کنند و هم اکنون در بیش از ۱۵ هزار هکتار زمین‌های کشاورزی، دامپروری و پرورش آبزیان پنج هزار نوع محصول را تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح ۶۰۰ متر مربع با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است.

همچنین این مجموعه برای ۳۴ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده و در این بازارچه محصولات پروتئنی، میوه و تره بار با ۲ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار و با کیفیت عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha