استاندار کرمان: ظرفیت‌های پست متناسب با زندگی مجازی افزایش یابد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به پهناور بودن استان با بیان اینکه زندگی مجازی الزاماتی دارد گفت: خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرده که به همین تناسب ظرفیت‌های پست نیز باید افزایش یابد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در دیدارِ مدیرکل و تعدادی از کارکنان پست استان کرمان افزود: از زمان شیوع کرونا فضای دیجیتالی و خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرد و به دنبال آن بسته‌های پستی و جابجایی محموله‌های پستی هم زیاد شد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص خدماتی که اداره پست برای رفاه آنان ارائه می‌دهد، اظهار داشت: مردم در صورت آشنایی با انواع خدمات پستی مطمئنا استقبال بیشتری از آن خواهند داشت.

مدیرکل پست استان کرمان با اشاره به افزایش استقبال عمومی به ارسال بسته‌ها و امانات تصریح کرد: کارکنان این اداره کل تمام همت و تلاش خود را برای خدمت سریع به مردم به کار بستند و در مدت شیوع کرونا بدون تعطیلی به ارائه خدمت پرداختند.

مهدی جعفری با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های پست در ارائه گذرنامه تصریح کرد: روزانه ۳۰۰ گذرنامه تحویل می‌شود که در دوران پیک و نزدیک به اربعین به هشت هزار گذرنامه در روز رسید و این نیاز به نیروی انسانی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha