ملوان برنده دربی شمال کشور؛ نساجی همچنان روی نوار ناکامی

تهران- ایرنا- ملوان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال برابر نساجی به پیروزی رسید و فاتح دربی شمال کشور شد.

به گزارش ایرنا، ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۱۵ امروز یکشنبه در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جام باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند.

حسین زیاری با کمک‌های علی اکبر نوری و محسن حکیم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

ملوان و نساجی در حالی در دربی شمال به مصاف هم رفتند که در هفته‌های گذشته از لیگ روند پر فراز و نشیبی را سپری کرده‌اند. ملوان پیش از این مسابقه با ۷ امتیاز از ۵ بازی در رده هشتم قرار داشت و نساجی هم با ۵ امتیاز از ۴ مسابقه در رده دهم قرار داشت.

ملوان برنده دربی شمال کشور؛ نساجی همچنان روی نوار ناکامی

برتری ملوان در این دیدار خانگی محسوس بود، با این حال شاگردان مهدی تارتار کمتر توانستند صاحب موقعیت خطرناک گلزنی شوند و درخشش رشید مظاهری مانع انزلی‌چی‌ها برای باز کردن دروازه نساجی بود. هر چند نساجی هم در دقایقی خطرناک نشان داد.

با این حال فشار ملوان در نهایت در وقت‌های تلف شده نیمه دوم به نتیجه رسید و محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۲+۹۰ روی یک کرنر ارسالی با ضربه سر برای این تیم گلزنی کرد.

در نهایت ملوان توانست یک بر صفر نساجی را شکست دهد و یک پیروزی شیرین کسب کند.

ملوان با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. نساجی هم ۵ امتیازی و در رده دهم باقی ماند.

ترکیب اولیه ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت،حسین صادقی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری،پیمان رنجبری،رضا جعفری، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی و مهران احمدی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب اولیه نساجی مازندران:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده،سید محمد احسان حسینی، فرزاد زامهران، امیرمحمد هوشمند، محمود قائد رحمتی، اسماعیل بابایی، صابر حردانی،محمدرضا عباسی،علاء عباس و محمدرضا آزادی

سرمربی: مهدی رحمتی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha