فرماندار استهبان:موانع توسعه شهرستان در سفر رییس‌جمهور پیگیری می‌شود

شیراز-ایرنا-فرماندار استهبان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به استان فارس گفت:مشکلات و موانع توسعه شهرستان در حوزه های مختلف جمع بندی و براساس اولیت‌بندی در قالب بسته پیشنهادی تقدیم هیات دولت خواهد شد.

به گزارش ایرنا،یوسف کارگر روز دوشنبه در نشست با رؤسای ادارات شهرستان‌ استهبان اظهار کرد: امیدآفرینی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که بسیار مورد تأکید قرار دارد، تلاش شبانه‌روزی مدیران، موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و نیز ناامیدی دشمنان است.

فرماندار استهبان ادامه داد: در فرصت باقی‌مانده تا سفر رئیس جمهور به شیراز و حضور یکی از اعضا هیأت همراه ایشان به شهرستان استهبان سایر مقدمات از سوی دستگاه ها فراهم شود تا استقبالی باشکوه و در شأن مردم این شهرستان شاهد باشیم.

وی افزود: رسانه ها، روابط عمومی ها می‌توانند برای ایجاد امید در شهرستان‌ و دستاوردهای سفر آتی رئیس‌جمهور به نحوه شایسته اطلاع رسانی کنند.

کارگر عنوان کرد: حضور ریاست جمهور و هیئت همراه در استان فارس منشأ خیر و برکت خواهد بود و ما نیز منتظر حضور نماینده ایشان در شهرستان و میزبانی از هیأت دولت هستیم و هرشخصی از طرف هیأت دولت وارد شهرستان شود مثل این است که خود رئیس جمهور آمده است .

وی یادآور شد: مشکلات و موانع توسعه شهرستان در حوزه های مختلف جمع بندی و براساس اولیت گ‌بندی در قالب بسته پیشنهادی تقدیم هیات دولت خواهد شد.

فرماندار شهرستان استهبان هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی، برنامه‌ریزی، بررسی و جمع بندی مسائل و مشکلات شهرستان بیان کرد.

فرماندار استهبان:موانع توسعه شهرستان در سفر رییس‌جمهور پیگیری می‌شود

در این جلسه هماهنگی های لازم جهت استقبال شهروندان استهبانی در سفر رییس جمهور و حضور در مراسم سخنرانی آیت الله رئیسی در شاهچراغ انجام شد.

استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی ۱۹ مهر ماه به فارس سفر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha