به گزارش خبرنگار ایرنا، امید محبی روز دوشنبه در جلسه تیم ارزیابی عملکرد استانداری مازندران در ساری افزود: یکی از عمده ترین وظایف و انتظار از اعضای تیم ارزیاب که متشکل از بدنه کارشناسی مجرب تمامی واحدهای ستادی است، شناسایی گلوگاههای اداری و موانعی که در مسیر خدمت رسانی موثر به مردم وجود دارد، است.
وی ادامه داد: عملکرد مجموعه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه استان و کارشناسان درگیر در جمع بندی ارزیابی سالانه باهدف اجرای منویات استاندار مازندران، باعث جهش قابل توجه در کسب امتیازات شاخص های تخصصی و عمومی نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: زمانی این احراز مقام های حائز اهمیت دارای درخشش بیشتر است که با چاشنی رضایتمندی مردم همراه باشد.
![موانع اداری باهدف تسریع در خدمات رسانی به مردم برطرف شود](https://img9.irna.ir/d/r2/2022/08/03/3/169834009.jpg?ts=1659508884947)
وی با اشاره به آشنایی این تیم کارشناسی به ضعف هایی که در مسیر تعالی سازمانی وجود دارد، گفت: کسب امتیاز ارزیابی تنها یک هدف کمی نیست بلکه شاخص های دستیابی به افق برنامه های دولت است که باید به صورت مستمر رصد و پایش و راهکارهای عملیاتی برای لمس عملکرد مدیران استان در بطن جامعه انجام شود.
وی با تاکید بر استمرار روند ارزیابی در طول ماههای سال بیان داشت: تشکیل این تیم نباید منوط به ارزیابی های پایان سال باشد بلکه باید همواره با برگزاری جلسات ماهانه نسبت به شناسایی بهنگام نقاط قابل بهبود اقدام نماید.
نظر شما