۳۶۰ میلیارد ریال محصول استان کرمانشاه در بازار الکترونیک پست فروخته شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل پست استان کرمانشاه توسعه تجارت الکترونیک را یکی از اولویت‌های اصلی این اداره کل عنوان کرد و گفت: امسال تاکنون ۳۶۰ میلیارد ریال از محصولات استان در بازار الکترونیک شرکت پست فروخته شده است.

حسین نامداری روز دوشنبه در یک نشست خبری به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، افزود: سامانه ebazar.post.ir برای خرید الکترونیک مردم راه اندازی شده تا بتوانند به صورت غیرحضوری کالاها و وسایل مورد نیاز خود را خرید و درب منزل تحویل بگیرند و با این شرایط دلال بازی و واسطه گری به حداقل ممکن می رسد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ فروشگاه در استان کرمانشاه با اداره کل پست قراداد دارند، گفت: تمام کالاهای تولیدشده در روستاهای استان و صنایع دستی و همچنین سایر کلاهای تولید شده در بخش های مختلف هم می توانند محصول خود را در این سامانه عرضه و به فروش برسانند.

جابجایی سه میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله در استان

نامداری با اشاره به اینکه در ۶ ماه سپری شده از سال جاری بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله در استان جابجا شد، گفت: برای جابجایی این حجم از کالا ۸۷ نفر از همکاران پست به سه هزار مکان مراجعه کردند اما همکاران ما در شرایط نامساعد آب و هوایی، فشارهای روحی روانی و جانی که برای آنها پیش می آید، برای خدمت به مردم آمادگی دارند.

مدیرکل پست استان کرمانشاه تجزیه الکترونیک مرسولات را یکی از الزامات افزایش سرعت و دقت در اداره کل پست دانست و تصریح کرد: برای هوشمندسازی کامل ارسال و دریافت مرسولات باید دستگاه سورتینگ در استان تهیه شود که حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha