۳۰ مدرسه شهرستان هلیلان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تعمیر و تجهیز شد

ایلام - ایرنا - دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت (بنیاد علوی) شهرستان هلیلان از تعمیر و تجهیز ۳۰ مدرسه شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: تلاش بنیاد علوی زدودن چهره محرومیت از این منطقه و ارائه خدمات در بخش های مختلف به مردم این شهرستان است.

به گزارش ایرنا "حسین بیگی " روز دوشنبه در سفر به شهرستان هلیلان برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و اقتصادی، اظهار کرد: این اقلام شامل دستگاه پرینتر، کپی، یخچال، آب سرد کن میز و صندلی و سایر ملزومات بوده که به‌منظور بهسازی فضاهای آموزشی در این با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان و فرماندار شهرستان تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای ورود بنیاد علوی به شهرستان هلیلان بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد علوی برای تجهیز و نوسازی فضای آموزشی در شهرستان هلیلان هزینه شده است.

۳۰ مدرسه شهرستان هلیلان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تعمیر و تجهیز شد

کلنگ زنی ۲ مخزن ۷۰۰ متر مکعبی برای تامین آب شرب

کلنگ زنی و شروع اجرای عملیات ساخت ۲ مخزن ۷۰۰ متر مکعبی از دیگر برنامه های سفر دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت (بنیاد علوی) شهرستان هلیلان به مناطق محروم این شهرستان بود.

بیگی در این خصوص اظهار کرد: این پروژه ها با درخواست فرمانداری و اداره آب و فاضلاب استان به منظور تسهیل تامین آب شرب برای ۲ روستای "شیراوند" و "چشمه ماهی" در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه ها حدود ۸۰ میلیارد ریال بوده که توسط بنیاد علوی تامین شده است.

۳۰ مدرسه شهرستان هلیلان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تعمیر و تجهیز شد

کلنگ زنی چهار قطعه زمین چمن مصنوعی

کلنگ زنی و شروع اجرای عملیات ساخت چهار قطعه زمین چمن مصنوعی روستایی از دیگر برنامه های سفر یک روزه بیگی به شهرستان هلیلان بود.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت (بنیاد علوی) شهرستان هلیلان در حاشیه این کلنگ زنی، اظهار کرد: این تعداد زمین چمن مصنوعی به منظور توسعه زیر ساخت های رفاهی و ورزشی در شهرستان هلیلان و با مشارکت دهیاری و اداره آموزش و پرورش این شهرستان در چهار روستای "چشمه ماهی، شیرآوند، شهرک توحید و تخم بلوط" احداث خواهد شد.

بیگی یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه ۲۴ میلیارد ریال بوده و پیش بینی می‌شود تا قبل از دهه مبارکه فجر سال جاری به بهره برداری و در اختیار عموم قرار گیرند.

۳۰ مدرسه شهرستان هلیلان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تعمیر و تجهیز شد

کلنگ زنی احداث ۲ مدرسه در شهرستان هلیلان

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان (بنیاد علوی) شهرستان هلیلان همچنین در آیین کلنگ زنی احداث ۲ باب مدرسه در شهرستان هلیلان با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان و فرماندار این شهرستان شرکت کرد.

وی در این آیین اظهار کرد: این پروژه ها به منظور توسعه زیر ساخت های آموزشی برای شهرستان هلیلان در نظر گرفته شده که سهم مشارکت بنیاد برای اجرای این پروژه ها ۳۰ میلیارد ریال خواهد بود.

۳۰ مدرسه شهرستان هلیلان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال تعمیر و تجهیز شد

تحویل یک دستگاه بیل مکانیکی به شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت (بنیاد علوی) شهرستان هلیلان همچنین از تحویل یک دستگاه بیل بکهو به آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد و گفت: این بیل مکانیکی، برای اجرای پروژه های آبرسانی، لایروبی انهار کشاورزی و سایر موارد خدمات رسانی تحویل شرکت آب و فاضلاب استان برای استفاده در شهرستان هلیلان شده است.

بیگی خاطرنشان کرد: ارزش این دستگاه بیل مکانیکی در حدود ۳۵ میلیارد ریال بوده که توسط بنیاد علوی تامین و خریداری شده و امروز با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و فرماندار شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، هلیلان یکی از شهرستان های محروم استان ایلام است که هدف خدمات رسانی نهادها و بنیادهای مختلف در کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha