۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85209338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی هفته دولت در هلیلان افتتاح و کلنگ زنی می شود

ایلام - ایرنا - فرماندار هلیلان: تعداد ۱۴ پروژه عمرانی خدماتی در هفته دولت امسال در این شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

"کورش عیوضی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای افتتاح و یا آغاز بکار این طرح ها جمعا اعتباری بالغ بر ۶۳۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه ها در زمینه های راه، دهیاری ها، کشاورزی، اقتصادی، عمرانی، مخابرات، آموزشی و فرهنگی است.

فرماندار هلیلان با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام بیان کرد: روکش آسفالت راه روستایی مهدیه به ظاهروند به طول ۴٫۵ کیلومتر با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جدول گذاری سطح شهر توحید با اعتبار ۱۷٫۵ میلیارد ریال توسط شهرداری توحید، آسفالت معابر شهر توحید با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال توسط شهرداری توحید و ساخت مسکن محرومین با اعتبار ۲۰میلیارد ریال توسط بنیاد علوی از جمله این طرح ها است.

عیوضی تاکید کرد: ست بازی کودکان (۱۸ست) با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی، سایت احداث و تقویت دکل مخابراتی پیازآباد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت مخابرات، سایت احداث و تقویت مخابراتی گلدره با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت مخابرات و اجرای سیستم تحت فشار بارانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طریق اعطای تسهیلات توسط جهاد کشاورزی از دیگر پروژه های افتتاحی در شهرستان هلیلان است.

وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کلنگ زنی در سطح شهرستان هلیلان با اعتبار ۵۸۳ میلیارد ریال افزود: اجرای بلوار ورودی شهر توحید از سمت کزآباد توسط شهرداری توحید، احداث پارک خطی در شهر توحید، احداث جاده سلامت با اعتبار مورد نیاز ۵۰ میلیارد ریال توسط شهردای و آسفالت قطعه یک تا سه جاده پیامن به چنار توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله پروژه های کلنگ زنی است.

فرماندار هلیلان تاکید کرد: احداث سایت اول همراه اول در روستای پیامن، اجرای شبکه داخلی آبرسانی به روستاهای پیامن علیا ، پیامن سفلی ، بن جوب پیامن ، بیشی و کلاته از دیگر پروژه هایی است که در ایام هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

شهرستان هلیلان به مرکزیت شهر توحید در ۹۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha