کشتار غیرنظامیان فلسطینی نشانگر وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی است

تهران-ایرنا- سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا با تاکید بر اینکه «طوفان الاقصی» نبرد تمام امت فلسطین و محور مقاومت است، تاکید کرد: دشمن اکنون در وضعیت خوبی قرار ندارد، به همین دلیل اقدام به کشتار غیرنظامیان می کند.

«محمد البریم» (ابومجاهد) روز سه شنبه به ایرنا گفت که تمام اقشار و گروه‌های فلسطینی در نبرد «طوفان الاقصی» مشارکت دارند و این نبرد با حمایت‌های محور مقاومت انجام می شود.

وی افزود: با یقین می توان گفت که این نبرد ملت فلسطین و محور مقاومت است، گسترش نیز خواهد یافت و به نبرد آزادگان امت اسلامی تبدیل خواهد شد.

ابومجاهد ادامه داد: دشمن در وضعیت شوک و غافلگیری بوده و احساس شکست روانی، معنوی و مادی می کند، شکست‌های دشمن بسیار گسترده است، با توجه به خطری که موجودیت آن را تهدیدی می‌کند، ممکن است شاهد اقدامات دیوانه وار و کشتارهایی از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه باشیم.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین تاکید کرد: همانطور که رهبران جنایتکار رژیم صهیونیستی معتقد هستند، جنگ و گسترش آن هیچگاه به سود آن‌ها نخواهد بود و این امر منجر به شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی خواهد شد که در تاریخ جاودان می‌ماند و این رژیم به خاطر تمام جنایت‌هایش علیه ملت فلسطین پشیمان خواهد شد.

وی اضافه کرد: آمریکا در تعرض به ملت فلسطین مشارکت دارد و سران این کشور به طور علنی به این موضوع اذعان کردند، بنابراین این امر نیازمند اتحاد و یکپارچگی تمام نیروها و محور مقاومت و همچنین ملت‌های اسلامی است تا دشمن بهای جنایت های خود را بدهد و در هر نقطه از منطقه که حضور دارد، ضربه بخورد.

ابومجاهد گفت: اکنون نیازمند اعلان آماده باش تمام نیروهای مقاومت در منطقه و اعلام آمادگی برای مقابله با دشمن صهیونیستی آمریکایی هستیم، حتی اگر وارد جنگ منطقه‌ای شویم، زیرا آمریکا از مستعمره خود یعنی رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند و در مقابل، عرب ها و مسلمانان و محور مقاومت باید از هر طریقی به ملت فلسطین کمک کنند.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیست با شکست‌های سنگینی مواجه شده و ما شاهد مقاومت افسانه ای مبارزان و مجاهدان طوفان الاقصی هستیم، دشمن اکنون از طریق حملات هوایی تنها زنان، کودکان و سالخوردگان و همچنین بیمارستان ها، ‌مدارس و مساجد را هدف قرار می‌دهد.

وی گفت: دشمن اکنون در وضعیت خوبی قرار ندارد، به همین دلیل اقدام به کشتار غیرنظامیان می کند، اما به طور همزمان ضربه های سنگینی در شهرکهای صهیونیست نشین اطراف نوار غزه می خورد و تلفات جانی گسترده‌ای می‌دهد.

به گزارش ایرنا، عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهارمین روز خود شده که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشته که روزهای سختی در پیش رو دارند و توان بالای نیروی مقاومت دربرابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده تا این رژیم برای در تنگنا قرار دادن غیرنظامیان به روشهای غیرانسانی قطع آب و برق ، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی آورد.

بر اساس تازه ترین آمار، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون ۲۰۸ کودک و زن در نواره غزه شهید شدند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه مجموع شهدای فلسطینی در این چند روز را نیز تا لحظه تنظیم خبر ۷۰۴ نفر اعلام کرد.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha