۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85253393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز دوم طرح آگاهسازی دختران و زنان در زنجان اجرا می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: فاز دوم طرح آگاهسازی دختران و زنان با تاکید بر خود مراقبتی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زنجان اجرا می‌شود.

شهناز آقاخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح آگاهسازی دختران و زنان با تاکید بر خود مراقبتی برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ در استان زنجان برای ۹۵۰ نفر از دختران و زنان در محلات آسیب خیز و مدارس اجرا شد که نتیجه آن افزایش سطح دانش بانوان بود.

وی اضافه کرد: بر این اساس فاز اول این طرح به مدت ۲۴ ساعت در ۱۲ جلسه اجرا شد و فاز دوم نیز به مدت ۱۶ ساعت توسط تسهیلگران آموزش دیده اجرا می شود که در این طرح تسهیلگران پس از ارایه مباحث آموزشی، گروه هدف را توانمند خواهند کرد.

این مسوول، هدف از اجرای این طرح را افزایش سواد رسانه ای و همچنین برقراری یک شبکه ارتباطی سازنده بین نوجوانان، والدین نوجوانان، جوانان و زنان و ارائه دهندگان خدمات تخصصی سلامت اجتماعی ذکر کرد.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح مخاطبین می توانند به استقلال، خودباوری و احیای حقوق مادی و معنوی خود دست یابند و با تغییر مطلوب شرایط بر محیط زندگی کنترل نسبی داشته باشند.

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: این طرح در قالب برنامه های مشارکت اجتماعی تلاش می کند با به کارگیری رویکرد همیاری، ضمن ایجاد زمینه های مساعد برای رشد شخصیت زنان و دختران و احیای حقوق مادی و معنوی آنها خدماتی را برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی طراحی و تامین کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha