۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85253424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرواز گسترده پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق مرزی با لبنان + فیلم

تهران-ایرنا- منابع لبنانی از پرواز گسترده پهپادهای رژیم صهیونیستی در طول مرز با لبنان و تحرکات نظامیان این رژیم خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، خبرنگار النشره لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به پرتاب گلوله های منور در آسمان شهرک «میس الجبل» در مرز لبنان با فلسطین اشغالی کرده است.

از سوی دیگر شبکه المنار گزارش داد: ارتش اسرائیل تحرکاتی در منطقه «خربه شعیب» حدفاصل شهرک های «بلیدا» و «میس الجبل» انجام داده است.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی چهار گلوله توپ و تعدادی گلوله منور شلیک کرده است.

بر اثر شلیک گلوله های منور در «خربه شعیب»، آتش سوزی رخ داد که نیروهای آتش نشانی برای خاموش کردن آن عازم منطقه شدند.

شبکه المنار همچنین از پرواز گسترده پهپادهای رژیم صهیونیستی در طول مرز با لبنان خبر دادند.

اوضاع در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی هر لحظه ملتهب‌تر می‌شود. از صبح روز گذشته در چندین نوبت در این منطقه درگیری روی داده است.

مبارزان مقاومت چندین نوبت به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند و با صهیونیست‌ها درگیر شدند و در چندین نوبت نیز شهرک‌های صهیونیستی آماج حملات راکتی و خمپاره‌ای قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز بارها مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله قرار داده است.

حملات و درگیری‌ها در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد و هر لحظه در حال شدت گرفتن است.

به گزارش ایرنا، عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد چهارمین روز خود شده که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشته که روزهای سختی در پیش رو دارند و توان بالای نیروی مقاومت دربرابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده تا این رژیم برای در تنگنا قرار دادن غیرنظامیان به روش های غیر انسانی قطع آب و برق ، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha