۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85330183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین فرزندان محسنین البرز توزیع شد

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد: یک هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی همزمان با شب یلدا بین فرزندان ایتام و محسنین این استان توزیع شد.

" محمد رضا البرزی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: افزون بر این بسته ها،کمک های نقدی و غیر نقدی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال نیز به این عزیزان اهدا شد.

هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین فرزندان محسنین البرز توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه امسال طرح معیشتی کمک به فرزندان ایتام و محسنین البرز نسبت به سال گذشته رشد ۷۵ درصدی داشته است، افزود: بسته‌های یلدایی اهدایی حامیان و خیران شامل آجیل، شیرینی، میوه و بسته معیشتی بود که در آستانه طولانی‌ترین شب سال بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.
البرزی با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیران باهدف توسعه ابعاد مردمی امور خیر و احسان گفت: همچنین در این طرح حامیان البرزی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به‌ صورت مستقیم، به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.


وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر این اداره کل در شهرهای تابعه استان و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱و یا ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha