اسرائیل باخت/ هیچ کشوری برای دوستی با اسب بازنده صهیونیست‌ها صف نمی‌کشد

تهران-ایرنا-عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نتیجه جنگ حماس و اسراییل  این است که دیگر از آن رژیم شکست ناپذیر و هیمنه خیالی خبری نیست، گفت: در طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی شکست اطلاعاتی، نظامی سیاسی خوردند، امروز هیچ کشوری برای دوستی با این اسب بازنده در منطقه صف نخواهد کشید.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد سخنان رهبر انقلاب در حوادث اخیر فلسطین اشغالی گفت: هفت دهه اشغال گری در خاورمیانه با حمایت آمریکا و کشورهای غربی رخ داد و غربی ها در همه جنایت‌ها از صهیونیست‌ها برای اشغال سرزمین های فلسطینیان ،حمایت کردند و حتی آمریکا اجازه نداد که یک قطعنامه در شورای امنیت علیه این رژیم صادر شود و همه این قطعنامه‌ها را وتو کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: آنچه که در طوفان الاقصی شاهد هستیم خشم فروخورده مردم مظلوم و آواره فلسطین است که با دستان خالی و با حداقل امکانات نظامی به مواضع صهیونیست ها حمله کردند و دفاع مشروع انجام دادند این دفاع مشروع طبق آموزه‌های دینی و اخلاقی و انسانی است و سازمان ملل متحد هم به همه ملت ها اجازه داده که از خود دفاع کنند.

رژیم صهیونیستی نمی تواند شکست خود از حماس را برای جهان تشریح کند

نماینده مردم تربت جام با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای نسبت دادن ایران در حمله اخیر گفت: امروز رهبر معظم انقلاب به صراحت مواضع جمهوری اسلامی را تبیین کردند و فرمودند کسانی که می‌گویند ضربه اخیر فلسطینی‌ها ناشی از غیرفلسطینی‌ها است، ملت بزرگ فلسطین‌ را نشناخته‌اند و دست‌کم گرفته‌اند.البته این نسبت بدین دلیل است که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند شکست خود از حماس را برای جهان تشریح کند و نمی توانند به افکار عمومی جامعه خود و جهان توضیح دهند که چگونه در مقابل یک ملت بی پناه و بی دفاع شکست خفت باری را که از ۱۹۷۳ تا کنون بی سابقه بوده متحمل شده است.

ما دخالتی در طراحی، پشتیبانی و تجهیز این جنگ نداشتیم

رحیمی جهان آبادی اضافه کرد:رهبر انقلاب امروز به صراحت مواضع نظام جمهوری اسلامی را تشریح کردند و گفتند ما دخالتی در طراحی، پشتیبانی و تجهیز این جنگ نداشتیم، اما مثل همه مظلومان جهان که با ظلم این رژیم مخالف هستند از پیروزی ودفاع جانانه ملت فلسطین خوشحالیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وظیفه دولت و پارلمان های کشورهای اسلامی را حمایت از مردم فلسطین خواند و گفت: در این جنگ مردم بی پناه فلسطین بمباران و کشته می‌شوند باید همه کشورها در مقابل این اقدام صهیونیست‌ها جبهه گیری کنند.

اسراییل یک اسب بازنده است و باید سرزمین اشغال شده را به صاحبان اصلی خود یعنی مردم فلسطین تحویل دهد

وی افزود: ریشه بدبختی‌های اسراییل این است که حاضر نیست یک واقعیت را بپذیرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، اسراییل یک اسب بازنده است و باید سرزمین اشغال شده را به صاحبان اصلی خود یعنی مردم فلسطین تحویل دهد.

آمریکایی ها مسبب اصلی این شرایط هستند

وی با اشاره به حمایت آمریکایی ها از رژیم صهیونیستی بیان داشت:اگر هفتاد سال آمریکا از اتمی شدن ،تجهیز و ظلم رژیم اشغالگر در منطقه حمایت نمی کرد امروز شاهد این وضعیت نبودیم. امریکایی ها مسبب این شرایط هستند که یک ملت را تا سرحد مرگ آزار دادند و میلیونها نفر را آواره کردند این جنگ خشم فروخورده یک ملت در قالب یک واکنش است.

رحیمی جهان آبادی اضافه کرد:امیدواریم این حمله درس عبرتی برای اسراییل باشد که بداند جایگاهی در منطقه ندارد و همچنین توانی برای دفاع از شهروندان خود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با توجه به شکست اطلاعاتی صهیونیست ها در این نبرد گفت: نتیجه جنگ حماس و اسراییل این است که دیگر از آن رژیم شکست ناپذیر و هیمنه خیالی خبری نیست در این حادثه رژیم صهیونیست ها شکست اطلاعاتی، نظامی سیاسی خوردندو اعتبار اسراییل با خاک یکسان شد و کسی برای دوستی با این اسب بازنده در منطقه صف نخواهد کشید.

به گزارش ایرنا، عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha