۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبر: 85254036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۵ قبض سلاح غیرمجاز در بابل جمع‌آوری شد

۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبر: 85254036
۲۲۵ قبض سلاح غیرمجاز در بابل جمع‌آوری شد

ساری- ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی بابل با بیان این که، ۲۲۵ قبضه سلاح غیرمجاز در بابل جمع آوری شد، گفت: از این تعداد ۷ قبض سلاح جنگی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد زمان شالیکار روز سه‌شنبه در نشست خبری بیان داشت: در یک سال اخیر ۲۲۵ سلاح غیر مجاز در شهرستان بابل جمع آوری شد که از این تعداد ۲۱۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و هفت قبضه سلاح جنگی بوده است.

وی ضمن بیان این مطلب که ۶۱ نفر از اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، زمین گیر شدند، اضافه کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد اراذل و اوباش در این شهر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند.

این مقام مسوول بیان کرد: با تدبیر پیش بینی شده ۲ هزار و ۷۳۳ سارق در این شهرستان در دام پلیس گرفتار شدند.

۲۲۵ قبض سلاح غیرمجاز در بابل جمع‌آوری شد

درمان معتادان نیازمند

فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: با دستور استاندار مازندران که ابلاغ شد معتادانی که مشکل مالی دارند و نمی‌توانند هزینه کمپ و درمان را پرداخت کنند شهرداری‌های مازندران به کمک آنها خواهند آمد، بر این اساس این اقدام استاندار مازندران نقش مهمی در درمان و کاهش معتادان خواهد داشت.

شالیکار با بیان اینکه در یک سال اخیر یک هزار و ۳۲۵ معتاد و یک هزار و ۲۰۸ خرده فروش مواد مخدر در بابل جمع آوری شدند، بیان داشت: ۱۶ قاچاقچی بزرگ که به شکل کلان قاچاق مواد مخدر انجام می‌دادند در چنگال پلیس گرفتار شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha