ماجدی: یک فایل صوتی جامعه فوتبال را زیر سوال برده/ در فضای سالم رقابت کنید

تهران- ایرنا- کاندیدای ریاست هیئت فوتبال استان تهران گفت: یک فایل صوتی جامعه فوتبال را زیر سوال برده و من قطعا پیگیر هستم.

به گزارش ایرنا، میرشاد ماجدی یش از آغاز برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: خوشحالم در این انتخابات شرکت دارم. من بچه تهران هستم و بعد از ۳۵ سال بازی کردن و مدیریت کردن در فوتبال این استان، وظیفه خودم دانستم که در این انتخابات شرکت کنم.

وی در رابطه با اینکه همراه علیرضا سهرابی، محمدعلی خالقی راد و علیرضا سهرابی در این مجمع حاضر شده و قرار است با این افراد ائتلاف تشکیل دهد، افزود: باید از تمام پتانسیل‌های خود استفاده کنیم تا بتوانیم در این انتخابات آرای خوبمان را بیاوریم. ائتلاف صورت دادیم هر سه از کارشناسان خوب فوتبال هستند و نیاز تهران حضور این افراد تحصیل کرده است.

کاندید ریاست هیئت فوتبال استان تهران در مورد انتشار فایل صوتی در آستانه مجمع از او تاکید کرد: بنده شکایتی تنظیم کردم و از فردا وکیل من پیگیر کار خواهد بود. به سرنخی نمی رسند. حال من از شما می پرسم. نوع صحبت ها و نوع حرف زدن ها مشخص است که دسیسه علیه من است. من اصلا صحبت نکردم در آن فایل. فایل صوتی همه جامعه فوتبال را زیر سوال برده است. سر نخ را کمک کنید پیدا کنید و به جامعه معرفی کنید. من قطعا پیگیری می کنم.

وی در مورد اینکه شانس اصلی برای ریاست هیئت فوتبال است، گفت: یک رای خودم دارم و دو دوست من هم اگر رای دهند در مجموع سه رای. میرشاد ماجدی تجربه و وضعیتش مشخص است.

ماجدی در مورد اینکه هیئت فوتبال استان تهران سرانجام پس از ۱۵ سال یک رییس به خود می بیند گفت: ۱۵ سال این هیئت با یک روش و یک استراتژی جلو رفته است و همه فوتبالی ها با تغییر مخالف هستند. کار زمان بر است. هر کسی به عنوان رییس معرفی می شود باید برنامه داشته باشد. یادمان نرود انتخابات یک سال و نیمه است و نمی شود برنامه بلند مدت داشت.

وی در مورد ادعای سراجی که گفته پول خرج نکنید و در فضای سالم رقابت کنید، گفت: من در مورد خودم حرف می زنم. این هیجانات در همه انتخابات وجود دارد. امیدوارم سالم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha