مدیرعامل باشگاه سایپا: سعی کنیم انتخابات سالمی داشته باشیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: معمولا در انتخابات حرف و حدیث زیاد است اما باید سعی کنیم انتخابات سالمی داشته باشیم.  

به گزارش ایرنا، مهدی حسین پور روز سه‌شنبه پیش از شروع مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران اظهار کرد: خیلی وقت است منتظریم انتخابات هیئت‌ فوتبال استان تهران برگزار شود. به لطف دوستان قرار است امروز این انتخابات برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم خود را برای رای دادن گرفته یا نه، بیان کرد: بله قطعا تصمیم خودم را گرفتم. قطعا باید به یک کاندیدا رای بدهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص لابی‌های قبل از انتخابات عنوان کرد: چیزی در این خصوص نشنیدم. سلامت انتخابات زمانی می‌تواند به خراب شود که در آن دخل و تصرف شود. معمولا در انتخابات حرف و حدیث زیاد است اما باید سعی کنیم انتخابات سالمی داشته باشیم.

انتخابات هیئت فوتبال استان تهران امروز برگزار می‌شود و علی ایلکا، علی روزبهانی، عباس زواره، مهرداد سراجی، علیرضا سهرابی بالسینی، محمدعلی خالقی راد، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، سید میرشاد ماجدی، سهیل مهدی، مهدی ملک آباد و علیرضا یزدانی نامزدهای ریاست هیئت‌ فوتبال استان تهران هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha