اردن استفاده آمریکا از پایگاه‌های نظامی‌اش برای ارسال کمک به رژیم صهیونیستی را رد کرد
نیروهای مسلح اردن

تهران - ایرنا – نیروهای مسلح اردن اخبار منتشره درباره استفاده از پایگاههایش توسط ارتش آمریکا برای ارسال کمک به رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی اردن «پترا» به نقل از یک منبع در نیروهای مسلح این کشور گزارش داد که اخبار منتشره درباره ارسال یک هواپیمای نظامی از یک پایگاه اردنی، ادعای دروغ و بی اساسی است.

این منبع همچنین اعلام کرد: هواپیمای مذکور، پس از دریافت مجوز براساس سازوکارهای قانونی هوانوردی بین المللی و اطمینان از داشتن سرنشین به جای تجهیزات، از آسمان اردن عبور کرده است.

منبع مذکور افزود: این ادعاها در چارچوب تلاش ها برای تخریب مواضع ثابت و تلاش های مداوم اردن در راستای خدمت به قضیه فلسطین و فداکاری های نیروهای مسلح برای کمک به قضیه فلسطین و حق فلسطینی ها در زمینه برخورداری از آزادی و تشکیل دولت مستقل دارای حاکمیت در سرزمین خودشان انجام می گیرد.

کاخ سفید دیروز دوشنبه اعلام کرده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستور ارائه کمک به رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات حماس را صادر کرده است.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha