حیدری:ماجدی از جنس فوتبال است/ کمیته آسیب‌شناسی ناکامی تیم امید تشکیل شد

تهران- ایرنا- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با استقبال از انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان رئیس جدید هئیت فوتبال استان تهران، گفت: ماجدی از جنس فوتبال است.

به گزارش ایرنا، طهورث حیدری عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال درباره انتخابات هئیت فوتبال استان تهران، گفت: این دموکراتیک‌ترین انتخاباتی بود که بدون حاشیه برگزار شد و اعضای مجمع انتخاب خوبی انجام دادند و تکلیف فوتبال استان تهران مشخص شد.

حیدری افزود: مهدی تاج با وجود اینکه با همه کاندیداها رفاقت داشت اما استقلال و بی‌طرفی‌اش را حفظ کرد. به ماجدی تبریک می‌گویم، او از جنس فوتبال است و عضو هئیت رئیسه و رئیسه کمیته جوانان فدراسیون فوتبال است و با توجه به توانمندی‌هایی که دارد می‌تواند به رشد و توسعه فوتبال استان تهران کمک کند.

وی درباره مشکلاتی که برای برگزاری انتخابات هیئت استان‌ها به وجود آمده است، اظهار داشت: استان‌ها اصلا مشکلی ندارند و انتخابات باید براساس اساسنامه برگزار شود. از مسئولان قضایی خواهش کردم شکایت شاکیان برگزاری انتخابات استان‌ها را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع بدهند و دادن رای اجتناب کنند.

حیدری درباره اینکه چه زمانی سرنوشت انتخابات استان فارس مشخص می‌شود، تصریح کرد: نامه‌ای به دادگاه زده‌ایم و پس از پاسخ تصمیم‌گیری می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ناکامی تیم امید در راهیابی المپیک و حذف از بازی‌های آسیایی هم، گفت: قرار است ناکامی تیم امید در چند دوره اخیر توسط گروهی که رئیس فدراسیون تعیین کرده است، کالبدشکافی و آسیب‌شناسی شود و راهکارهای موفقیت تیم در آینده اتخاذ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha