کودکان امروز، سکانداران آینده ایران اسلامی هستند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با تبریک هفته ملی کودک، تاکید کرد: کودکان و نوجوانان امروز، سکانداران آینده امور اجرایی ایران اسلامی هستند و باید زمینه رشد و تعالی این نسل با اهتمام ویژه مسوولان طی شود.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز سه شنبه صادر شده، آورده است: کودکان و نوجوانان چشم امید هستند، نهالی سبز و باطراوت اند که دستیابی به بهار زندگی بی‌حضور آنان میسر نیست؛ سرزمین آذربایجان غربی خاستگاه رویش و جوانه زدن است، طبیعت؛ این آموزگار مجرب به ما آموخته که نهال کوچک می‌تواند در آینده درختی سرسبز باشد و غنچه‌ها گل‌های زیبایی خواهند شد که عطر مهربانی‌شان دیار ۱۲ هزار شهید را معطر می‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: به یاد داشته باشیم که برای رسیدن به توسعه‌ پایدار نیازمند برنامه ریزی بلندمدت هستیم و این برنامه می‌بایست از سوی افرادی از چند نسل اجرا شود تا مسیر رشد و تعالی با موفقیت طی شود؛ کودکان و نوجوانان امروز مردان و زنانی هستند که در آینده‌ای نه چندان دور سکاندار امور اجرایی و اجتماعی کشور و این خطه عزیز خواهند بود.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرده است: هفته ملی کودک امسال به شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» مزین شده و با تاکید بر ضرورت هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه های متولی در حوزه کودک و نوجوان، یاد و نام کودکان شهید حماسه مردم رشید غزه را گرامی می داریم و باور داریم در باغ پر ثمر انقلاب اسلامی فرهیختگان و مربیان فراوانی به پرورش این نهال های نوپا پرداخته اند و به طور قطع پیروزی نهایی از آن مظلوم است.

معتمدیان با ارج نهادن به تلاش تمامی فعالان حوزه کودک و نوجوان، ابراز امیدواری کرده است که با توجه ویژه به نیازها و همچنین آموزش دقیق کودکان، مانند همیشه در جهت اعتلای اهداف عالیه نظام ‌مقدس جمهوری اسلامی گام های موثری برداشته شود.

به گزارش ایرنا، ۱۵ تا ۲۱ مهرماه جاری در تقویم جمهوری اسلامی ایران، هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha