ایرنا در تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز است

ارومیه - ایرنا - مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های بسیار خوب صورت گرفته از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی در برهه های مختلف به ویژه در سال های اخیر در راستای امیدآفرینی و تبیین دستاوردها گفت: ایرنا در بیان و معرفی خدمات نظام اسلامی پیشتاز بوده و نقش اول را ایفا کرده است.

جهانگیر اسلام پرست روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا در ارومیه افزود: این رسانه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و انعکاس مشکلات مردمی، تلاش چشمگیری دارد و اخبار منتشر شده و محتوای تولیدی این مرکز رهنمودی برای سایر اصحاب رسانه است.

وی ادامه داد: وجود شهدای مطرح که از برخاسته از ایرنا هستند از جمله شهید باقری، بیانگر اهمیت دادن این خبرگزاری به انسان سازی و آموزش نیروهایی شایسته برای نظام اسلامی در کنار فعالیت‌های رسانه ای است که باید این اقدامات را ارج نهیم.

وی با اشاره به مطالبه گر بودن بسیج رسانه از مسوولان اظهار کرد: تشکیل جبهه واحد انقلاب در حوزه رسانه یکی از نیازمندی های آذربایجان غربی در بخش رسانه است که با جدیت پیگیری می‌ کنیم.

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی با اشاره برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر ادامه داد: این جشنواره با رویکرد امیدآفرینی و نشاط برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد استقبال بی نظیر از آن باشیم.

اسلام پرست با اشاره به اردوهای مختلف تمهید شده برای اصحاب رسانه در آذربایجان غربی بیان کرد: این تورها در راستای آشنایی اصحاب رسانه با مناطق گردشگری و ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف از جمله صنعت و معدن برنامه ریزی شده که می تواند زمینه ای برای مطالبه گری و همچنین معرفی آثار فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج برای خدمت به مردم و از بطن مردم است، گفت: همراهی خبرنگاران با بسیج رسانه ستودنی است و قاطبه خبرنگاران استان انقلابی بوده و در مسیر امید آفرینی و جهاد تبیین حرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در آذربایجان غربی ۳۷۲ نفر عضو بسیج رسانه بوده که از این تعداد ۲۸۸ نفر مربوط به شهرستان ارومیه است؛ ۱۱۸ خواهر و ۱۷۰ برادر بسیجی عضو بسیج رسانه در مرکز استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha