حمله حماس، افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه با تبریک پیروزی حماس و رزمندگان فلسطینی در مقابل با رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این حمله قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نمایان ساخت.

رضا آریانپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با محکوم کردن حملات ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه، اظهارداشت: محاصره ۲ میلیون نفر از مردم مظلوم غزه که می‌توان این منطقه را به «زندان روباز» تعبیر کرد، امکان رساندن هرگونه امکانات و مایحتاج ضروری بویژه آب آشامیدنی و نیز تسلیحات نظامی را از سوی دیگر کشورها سلب کرده و اهالی این دیار باید به تنهایی از خودشان در برابر این رژیم سفاک دفاع کنند.

وی، آسیب پذیری بسیار شدید رژیم صهیونیستی را از مهمترین دستاوردهای حمله رزمندگان حماس دانست و اضافه کرد: این رژیم جعلی تاکنون به مدد بوق‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای (رادیو، تلویزیون و روزنامه) که بیشتر مدیران آن یهودی و صهیونیستی هستند و نیز حمایت ایادی خود بالاخص آمریکا، برخی کشورهای اروپایی و عربی و منطقه خاورمیانه، از خود به‌عنوان یک کشور شکست‌ناپدیر در اذهان عمومی جهان ساخته بود.

آریانپور ادامه داد: بسیاری از کشورهای اسلامی که در مجاورت رژیم غاصب صهیونیستی هستند مثل «مصر و اردن» و برخی کشورهای عربی منطقه، مرعوب این تبلیغات رسانه‌ای شده بودند و فکر نمی‌کردند که این رژیم که خود را پیشرفته در داشتن تسلیحات نظامی، گنبد آهنین، ساخت انواع سلاح‌ها و سیستم اطلاعاتی قوی، این قدر آسیب‌پذیر بوده و خانه امن آنها از خانه عنکوب هم ضعیف‌تر باشد.

وی گفت: آنگونه که اخیرا رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، ضربه‌ای که اسرائیل خورد و زخمی که برداشت، به این زودی التیام نمی‌یابد و این رژیم دیگر آن اسرائیل سابق نخواهد بود و همگان به شکست‌پذیری آن ایمان آوردند.

حمله حماس، افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت

نماینده مردم چهار شهرستان واقع درشرق استان گلستان با یادآوری اینکه پیش از این هم وقتی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنان خویش تاکید می‌کردند که رژیم غاصب صهیونیستی شکست می‌خورد و ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، افزود: خیلی از افراد که دوست داشتند رژیم صهیونیستی نابود شود نیز باور نمی‌کردند این سخنان به واقعیت تبدیل شود و برایشان تعجب آور بود اما امروز همگان به حقانیت سخنان این بزرگواران ایمان آوردند.

آریانپور، تقویت و افزایش اعتماد به نفس در رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت در لبنان و سوریه و دیگر نقاط دنیا را از دیگر پیامدهای حمله حماس به رژیم غاصب صهیونیستی دانست و بیان داشت: این پیروزی بزرگ افسانه شکست‌ناپذیری این رژیم غاصب را دود کرد.

وی ادامه داد: اثر دیگر این پیروزی این است که بساری از کشورهایی که دل در گرو رژیم غاصب صهیونیستی داشته و طرح دوستی با آن می‌ریختند و سعی داشتند منافع ملی و امنیت خود را با منافع ملی و امنیت رژیم صهیونیستی گره بزنند، مانند برخی کشورهای عربی و منطقه خاورمیانه، امروز یکی پس از دیگری از این طرح دوستی پا پس می‌کشند.

نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی، ناامید شدن اپوزیسیون داخلی و خارجی جمهوری اسلامی را از دیگر پیامدهای پیروزی حماس بر رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: حمله به ایران توسط اسرائیل و تحویل کشور به آنها همواره یکی از درخواست‌های احمقانه و نابخردانه رهبران اپوزیسیون بود.

وی افزود: اکنون آنها دیدند که رژیم غاصب صهیونیستی حتی توان مقابله با ۲ هزار رزمنده حماس را هم ندارد چگونه می‌خواهد با ایران پیشرفته در حوزه نظامی و ۸۵ میلیون نفر آن بالاخص ارتش و سپاه قوی کشورما که سرد و گرم چشیده روزگار هستند، مقابله کند و از این رژیم جعلی ناامید شدند.

آریانپور اضافه کرد: انشاالله مردم کشورما هم که همواره حامی مردم فلسطین بودند از این به بعد با اعتماد به نفس بیشتر در صحنه جهانی حاضر می‌شوند و همدلی بیشتری از مردم مظلوم فلسطین خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به محکوم کردن حملات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه توسط بسیاری از کشورها، گفت: این رژیم جعلی با این اقدمات خود دیگر نمی‌تواند در سطح بین‌الملل مظلوم نمایی کند زیرا کشورهای زیادی این مظلوم نمایی را قبول نخواهند داشت.

این نماینده مجلس، نمایش قدرت پوشالی آمریکا را از دیگر پیامدهای حمله حماس به رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست و افزود: آمریکا از این رژیم غاصب که به نوعی فرزند او محسوب می‌شود، حمایت نکرد و این عدم مداخله و حمایت سبب شد تا بقیه کشورها بالاخص کشورهای عربی هم به قدرت پوشالی آمریکا پی‌برده و از آن ناامید شوند.

آریانپور اضافه کرد: کشورهای منطقه به این مساله مهم پی‌بردند که نباید منافع ملی و آینده کشورشان را به آمریکا گره بزنند بنابراین قطعا از این پس نه تنها مقابل آمریکا خواهند ایستاد و با آن باج نخواهند داد بلکه در آینده احساس همدری و حمایت بیشتری از فلسطین و جبهه مقاومت خواهند کرد.

به گفته وی، کشورهای منطقه از این پس سعی خواهند کرد روابط خود را با کشور مستقل و بزرگ ایران بهبود ببخشند و برخی تنش‌های موجود خود را از بین ببرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha