۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85255243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قتل در تهران، دستگیری قاتلان در سراوان

۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85255243
قتل در تهران، دستگیری قاتلان در سراوان

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتلان متواری که تبعه افغانستان را در تهران به قتل رسانده بودند، در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی گزارش کارآگاهان پلیس و نیابت واصله از بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تهران مبنی بر دستگیری قاتلان متواری که در مردادماه سالجاری در تهران یک نفر تبعه افغانستان را به قتل رسانده‌اند، در حوالی شهرستان سراوان مخفی و قصد خروج از کشور را به صورت غیرقانونی دارند.

وی با اشاره به بررسی‌های دقیق پرونده، افزود: مأموران پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند محل اختفای قاتلان را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پس از شناسایی مخفیگاه سه نفر قاتل فراری را در یکی از مناطق روستایی در یک عملیاتی ضربتی با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل تبعه افغانستان در تهران به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha