نماینده مجلس: هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیست با «طوفان الاقصی» شکسته شد

گرگان- ایرنا- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی هیمنه و قدرت پوشالی آنان را شکست.

غلامرضا منتظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جایگاهی که این رژیم در سطح بین‌الملل در بین دوستداران خودش داشت، کاهش یافته و دنیا هر روز شاهد بی‌ثباتی بیشتر آنان خواهد بود.

وی بیان کرد: ثمره دیگر این حماسه بزرگ جبهه مقاومت، پوچ بودن سلطه کذایی رژیم صهیونیستی از دجله تا فرات بود که نشان دادن که هیچ جای امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رزمندگان شجاع حماس به جهانیان ثابت کردند که رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در برابر اراده مصمم ملت فلسطین جایگاهی ندارند،گفت: یکی دیگر از ثمرات این حملات، آشکار شدن تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، است.

منتظری اضافه کرد: حملات وحشیانیه رژیم صهیونیستی به غزه سبب شد تا ماهیت کثیف رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی برای همگان روشن شود و نه تنها تنفر مسلمانان از آنان بیشتر شد، بلکه هیچ انسانی در دنیا نمی‌تواند با دیدن این صحنه‌ها خاموش باشد.

وی افزود: جنایات این روزهای رژیم غاصب صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان در غزه، شرمساری برای حامیان دروغین حقوق بشر و انسان‌ها در سازمان‌های بین‌المللی که ابزاری برای سلطه‌جویی کشورها شده، گردیده است.

وی تاکید کرد: کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا جنایتکار باید به جوامع بشری پاسخ دهند مگر کشتن مظلومانه کودکان و زنان بی‌پناه مصداق بارز پایمال شدن حقوق بشر نیست؟

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک پیروزی با جبهه حق است و در راه رسیدن به قله‌های سرافرازی باید سختی‌ها را هم تحمل کرد.

منتظری اظهار کرد: دنیا باید حماسه بزرگ جبهه مقاومت در فلسطین و شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی را ببینند.

وی یادآور شد: جهان اسلام در آینده با اتحاد و انسجامی که به برکت این حماسه‌آفرینی جبهه مقاومت در برابر رژیم تا دندان مسلح و غاصب صهیونیستی به دست آورد، منسجم‌تر خواهد شد و زمینه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را فراهم خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha