پیش بینی بهره برداری از برج علم و فناوری لارستان همزمان با سفر رئیس جمهور

لارستان- ایرنا- فرماندار ویژه لارستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، شاهد افتتاح طرح بزرگ برج علم و فناوری و مجتمع فرهنگی، ورزشی طوبی به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال خواهیم بود.

داریوش دهقان، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برج با سه هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا در پنج طبقه ساخته شده و در کنار آن صندوق حمایت از مراکز رشد نیز تاسیس شده است.

وی اضافه کرد: خیر این پروژه چند منبع درآمدی نیز برای حفظ و نگهداری برج در نظر گرفته که در اختیار دولت قرار گرفته است.

او ادامه داد: مجتمع فرهنگی ورزشی، علمی، طوبی (منیری) از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح شهرستان لارستان در این سفر است که اعتبار لازم برای آن از سوی خیر مرحوم حاج ناصر آقا منیری تامین شده است.

فرماندار ویژه لارستان گفت: این پروژه فرهنگی ورزشی با اعتبار افزون بر پنج هزار میلیارد ریال ساخته شده است.

دهقان افزود: تاکنون بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی در حوزه‌های مختلف در لارستان توسط دولت سیزدهم هزینه شده و افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال نیز در حوزه راهسازی به لارستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: خیر نیک اندیش لاری از بنیاد نیک اندیشان هاشمی حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار ساخت این مرکز علمی و فناورانه را در اختیار دولت قرار داده و هفتاد میلیارد ریال نیز برای تکمیل و تجهیز آن از سوی دولت تامین شد.

او اظهار کرد: بخش‌هایی از محور ارتباطی لارستان به جهرم نیز آماده شده که ۳۷ کیلومتر آن در حوزه لارستان است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهند بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha