۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85255675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده قزوین: طوفان الاقصی درس بزرگی به مستکبران جهان بود

قزوین - ایرنا -  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طوفان الاقصی درس بزرگی به مستکبران جهان داد، گفت:‌ پیروزی جبهه مقاومت ضربه سختی بر پیکره رژیم اسراییل وارد کرد.

لطف الله سیاهکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک برای پیروزی حماس و جبهه مقاومت در مقابل رژیم منحوس صهیونیسم اظهار کرد: مرم فلسطین سالها متوجه شده‌اند که نمی‌شود به دولت‌های دیگر تکیه کرد و باید روی پای خود بایستند.

وی با بیان اینکه اسراییل به پایان راه نزدیک شده است، گفت: حیات رژیم صهیونیستی به شماره افتاده و شمارش معکوس برای نابودی آن آغاز شده است.

سیاهکلی ضربه جبهه مقاومت بر پیکره اسراییل را تحقق وعده الهی دانست و تصریح کرد: ما مسلمان‌ها و همه کسانی که به خداوند متعال ایمان دارند،‌ معتقدیم که سنت‌های الهی با ظلم، تجاوز، تعدی و سرقت مخالف است و یک روزی بالاخره این‌ها نابود می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه رژیم صهیونیستی همه سنت های الهی را شکسته و با تجاوز، قتل و ظلم‌های پشت سر هم شرایطی را ایجاد کرد که بالاخره وعده الهی عملیاتی شد.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: امروز مردم دنیا نیز متوجه شدند که دنیای کنونی ما در ید اختیار خداوند متعال است و با متجاوز برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: کاری که حماس انجام داد درس بزرگی بود برای کسانی که می‌خواهند با زور و سرنیزه حکومت کنند،‌ این پیروزی‌ها درس عبرت بزرگی به مستکبران جهان آموخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha