بازدید وزرای کشور و ارتباطات از شهرستان های کوهچنار و کازرون فارس

شیراز - ایرنا - در سفر رئیس جمهور به استان فارس، وزرای کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهره برداری از طرح ها به شهرستان های کوهچنار و کازرون سفر کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات علاوه بر افتتاح پروژه ها از مناطق مختلف کوهچنار بازدید و مشکلات این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

وزیر ارتباطات علاوه بر بازدید از فاز اول جاده قائمیه به راهدار ۲ مدرسه شهید امینی الیاس آباد و شهید رزمجویی در روستای مظفر آباد این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.

محور قائمیه به راهدار ۱۷ کیلومتر است که حدود ۱۰ کیلومتر آن در شهرستان کوه‏چنار و مابقی در شهرستان کازرون قرار دارد.

مدرسه سه کلاسه شهید امینی الیاس آباد با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و مدرسه سه کلاسه شهید رزمجویی مظفرآباد با زیربنای ۲۸۰ متر و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور وزیر ارتباطات در دومین سفر هیات دولت به استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.

در سفر هیات دولت به کوهچنار بر تکمیل محور قائمیه به راهدار، تامین اعتبار ساخت مجتمع اداری شهرستان، احداث پست برق منطقه‌ای، احداث طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، شتاب بخشی در طرح نهضت ملی مسکن، بهسازی راه های بین باغات، پیگیری پروژه های عمرانی، بهداشتی، خدماتی، ورزشی به عنوان مطالبات به حق مردم این شهرستان پیگیری و تاکید خواهد شد.

شهرستان کوهچنار به مرکزیت قائمیه در فاصله ۱۴۴ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

بازدید وزاری کشور و ارتباطات از شهرستان های کوهچنار و کازرون فارس

در ادامه سفر هیات دولت به استان فارس وزیر ارتباطات از پروژه بیمارستان ۲۱۷ تختوابی پردیس کازرون بازدید کرد.
این طرح در سال ۸۹ کلنگ زنی شده است و تاکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این بیمارستان در۱۷ هزارمربع فضای درمانی ساخته شده است و در ۱۰ سال اخیر ۱۵ درصد پیشرفت داشته و در دولت سیزدهم با اعتبارات درنظر گرفته شده شاهد پیشرفت ۳۶ درصدی پروژه بوده ایم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha