۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85256197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب سه مدال بازی‌های آسیایی نشان از ظرفیت بالای ورزشی رشت است

رشت - ایرنا - سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان رشت گفت: درخشش ورزشکاران گیلانی به ویژه کسب سه مدال ارزشمند ورزشکاران این شهرستان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه ورزش قهرمانی است.

به گزارش ایرنا، هاشم اسماعیلی روز پنجشنبه در نشست با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان رشت اظهار کرد: پتانسیل و استعداد ورزشی بالایی در گیلان به خصوص در رشت وجود دارد که باید این استعدادها را بیش از پیش کشف و به ورزش کشور معرفی کنیم.

وی افزود: بر این اساس توسعه فعالیت‌های ورزشی و برنامه محوری باید در اولویت هیات‌های ورزشی شهرستان رشت قرار گیرد و مسئولان و اعضای هیات‌ها باید نگاه توسعه‌ای به ورزش داشته باشند تا بتوانیم حرکت ارزنده و موثری را در گسترش همه جانبه ورزش به خصوص حوزه قهرمانی داشته باشیم.

وی ساماندهی و برنامه محور بودن هیات ورزشی شهرستان را ضرورت خواند و بیان کرد: هیات‌های ورزشی شهرستانی همانند فدراسیون و هیات‌های استانی باید تقویم ورزشی سالانه داشته باشند و با برنامه‌ریزی گام بردارند تا به صورت مناسب و شایسته از حمایت اداره ورزش بهره مند شوند.

استفاده ازظرفیت بانوان برای ارتقاء سطح کیفی ورزش

همچنین در ادامه این نشست زینب عابدینی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت گفت: نواب روسای هیات‌های ورزشی بازوان توانمند اجرایی هیات‌های شهرستانی هستند و باید از ظرفیت بخش بانوان برای ارتقاء سطح کیفی ورزش بیش از پیش استفاده کرد.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با تاکید بر ارسال عملکرد به موقع و مکاتبات صحیح هیات ها با اداره شهرستان بیان کرد: بانوان ورزشکار گیلان به خصوص در شهرستان رشت جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارند که همواره این ورزشکاران در مسابقات مختلف کشوری و برون مرزی مقام‌های شایسته‌ای کسب می کنند.

وی بیان کرد: بها دادن بیشتر به ورزش بانوان و دراختیار قراردان امکانات و مکان ورزشی مناسب، باعث پیشرفت و ترقی ورزش در بخش بانوان به خصوص در حوزه قهرمانی خواهد شد و امید است بتوانیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا باعث گسترش بیشتر ورزش در بین بانوان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha