۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85253376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین استقبال از مدال‌آوران گیلانی بازی‌های آسیایی هانگژو

رشت - ایرنا - ورزشکاران و مدال‌آوران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو چین روز سه‌شنبه در رشت مورد استقبال مردم و جامعه ورزش استان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، در مراسم استقبال از مدال‌آوران و ورزشکاران گیلانی حاضر در بازی‌های آسیایی که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و روسای هیات‌های ورزشی استان حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جریان این مراسم اظهار کرد: این ورزشکاران سرمایه ملی هستند و اینکه روسای هیاتهای ورزشی نسبت به این قهرمانان بی تفاوت باشند، پذیرفتنی نیست.

جهانبخش آرمان افزود: قهرمانان و ورزشکاران، در نگاه جامعه بویژه نوجوانان وجوانان الگوهای اخلاقی و رفتاری هستند که برای کسب مدال زحمات زیادی می کشند و باید قدردان آنان باشیم.

وی ادامه داد: روسای هیاتهای ورزشی باید نقش محوری در حفظ این قهرمانان داشته باشند و انتظار است که تلاش آنها برای معرفی قهرمانان بیشتر شود تا بتوانیم در مسابقات المپیک، چهره هایی از استان حضور موثر داشته و مدال کسب کنند.

وی اضافه کرد: مرحوم محمود نامجو تنها ورزشکار گیلانی است که در مسابقات المپیک و در رشته وزنه برداری موفق به کسب مدال شده بود و امروز انتظار است که ورزشکاران استان در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه مدال کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص تقدیر از مدال آوران استان در بازیهای آسیایی بیان کرد: ما به ورزشکاران وعده هایی داده بودیم که همه آنها طی مراسمی با حضور استاندار گیلان انجام و عملی خواهد شد.

در این مراسم از نازنین ملایی دارنده مدال نقره قایقرانی روئینگ چهار نفره سبک وزن بانوان، محمد رهبری دارنده مدال برنز شمشیربازی اسلحه سابر انفرادی و تیمی، پیمان قویدل دارنده مدال برنز قایقرانی کایاک ۲ نفره، سجاد پورحسینی و زینب طوماری ورزشکاران گیلانی حاضر در رشته تیراندازی و حسین قبله نما در رشته ووشو در بازیهای آسیایی و خاطره عزیزی داور شطرنج استقبال شد.

همچنین سارا بهمنیار دارنده مدال برنز کاراته، سپهر ساعتچی دارنده برنز قایقرانی کایاک دونفره، مهدی جلوه دارنده مدال طلای رشته والیبال و معین شفقی دارنده مدال نقره کبدی بازیهای آسیایی در این مراسم حضور نداشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha