بهره برداری از ۲ طرح عمرانی در شهرستان اوز

شیراز - ایرنا - امروز جمعه بیست و یکم مهر ماه ۲ طرح مجتمع ورزشی و هنرستان کار و دانش شهرستان اوز با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا،مجتمع ورزشی روستای کوره در بخش بید شهر شهرستان اوز با ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیر بنا شامل سالن ورشی به مساحت یکهزار و۷۳۰متر مربع سالن و بیش از یکهزار متر مربع فضای جانبی بهره برداری شده است.

این مجتمع ورزشی با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل خودیاری عبدالرزاق عبد الحلیل از خیران نیک اندیش تامین شده است.

همچنین امروز هنرستان کار و دانش شهر اوز با یکهزار و۶۰۰متر مربع زیر بنا در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

این طرح آموزشی با ۱۶۰میلیارد ریال اعتبار اهدایی حاج محمد هاشم بهروزیان خیر اوزی احداث شده است.

شهرستان اوز در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب فارس قرار دارد.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha