امام‌جمعه تربت‌حیدریه: جهان اسلام باید در حمایت از مردم فلسطین به پا خیزد

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: جهان اسلام باید به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خیزد و برپایی راهپیمایی و اجتماعات باعث دلگرمی ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت‌حیدریه افزود: طوفان الاقصی محاسبات استکبار را بر هم زد، چراکه آنان بدنبال این بودند تا در مسجدالاقصی معبد صهیونیست‌ها را برپا و اثری از محل معراج پیامبر و قبله نخست مسلمانان نباشد.

وی بیان کرد: این عملیات قلب مومنان را در سرتاسر جهان شاد و امروز در دنیا جمعیتی چشمگیر و قابل توجهی حتی در کشور فرانسه که حامی اصلی اسراییل است، در حمایت از مظلومان و کودکان و زنان فلسطین قیام کردند.
خطیب جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های استکباری به جنایت‌های رژیم صهیونیستی توجهی ندارند، گفت: نهایت اقدامی که این سازمانها انجام می‌دهند، محکوم کردن است و یا طرفین را به صلح و سازش دعوت می‌کنند.
وی در تبیین عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی در همان روزهای نخست به اهداف خود که شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها بود، دست یافتند و به اذعان کارشناسان، صهیونیست‌ها به ۲ تاریخ قبل و بعد از طوفان‌الاقصی تقسیم شدند و این در حالیست که صهیونیست‌ها روز به روز به ضعف و نابودی نزدیکتر و جوانان فلسطینی هر روز با اراده قوی و مصمم‌تر در برابر صهیونیست صف‌آرایی می‌کنند.
حجت الاسلام معلمی در ادامه به نقش آمریکا در این جنگ اشاره کرد و گفت: آمریکا هیچ‌گاه دیوانگی نخواهد کرد و اکنون سرگرم انتخابات سال آینده است و قصد ورود به این بازی را ندارد، زیرا می‌داند شکست مفتضحانه‌ای خواهد خورد.

امام‌جمعه تربت‌حیدریه: جهان اسلام باید در حمایت از مردم فلسطین به پا خیزد

به گزارش ایرنا، در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز، نمازگزاران به صورت خودجوش در مسیر میدان مسجد جامع به سمت خیابان شهید قاسم سلیمانی، اقدام به راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha