۲۳ طرح آموزشی در زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: ۲۳ طرح آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در این استان افتتاح شد.

حمیدرضا اسلامی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۱۹ کلاس درس آماده‌سازی شد و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفت، افزود: علاوه بر این آسفالت‌ریزی ۱۲۵ هزار متر مربع از محوطه مدارس استان انجام شد.

وی همچنین از تعمیر ۱۴۰ باب مدرسه در مناطق چهارده گانه استان خبر داد و اظهار داشت: در طرح شهید عجمیان نیز شاداب سازی ۳۵۰ مدرسه در استان انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین تجهیز مدارس، هنرستان‌ها و مدارس با نیازهای ویژه نیز به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

اسلامی با بیان اینکه معمولا مدیران مدارس با در نظر گرفتن برنامه‌هایی سعی می کنند دانش‌آموزان از ابتدای سال انگیزه خوبی برای شروع سال تحصیلی داشته باشند، تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نوسازی، بهسازی و زیباسازی مدارس و حتی ساخت و تحویل مدارس جدید اشاره کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان ادامه داد: جو محیط آموزشی و شرایط مدارس در یادگیری دانش‌آموزان بسیار مؤثر بوده و موجب بالا رفتن دقت و پذیرش دانش‌آموزان در یادگیری مطالب می‌شود و از این‌رو، تلاش این سازمان برای بهبود اوضاع فیزیکی مدارس است.

وی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در امر نهضت مدرسه سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: تکمیل این مدارس و کلاس های درس می تواند بخش قابل توجهی از محدودیت ها و محرومیت های استان را رفع کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha